Převod domény

Vyřešeno741 zhlédnutíDNS
0

Dobrý den. Převedl jsem doménu z webnode do svého adresáře, založil mu webhosting a převedl ho pomoci tlačitka „nastaveni vašich DNS záznamu“ napsalo mi to, že do 6h bude vše funkčni nicméně se mi doména nepropojila ani tak s webhostingem. Můžete mi říct, jak nastavit aby se webhosting propojil a vše fungovalo? Docela mě tlačí čas.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
Vybral nejlepší odpověď
0

co s tím¨? 24h uplynulo

Role: Zákazník
Vybral nejlepší odpověď

Dobrý den, z naší strany se na https://andreapastrnek.cz/ již načítá web na Joomle se zněním „Již brzy“. Diagnostika ukazuje, že doména je nastavená a směřuje na hosting. V tuto chvíli to skutečně vypadá, že se jedná o nějaké problémy v propsání. Zkoušel jsem se na stránky připojit jak na lokální síti, tak z mobilních dat.

Certifikát pro HTTPS je taktéž aktivovaný a funguje, viz https://andreapastrnek.cz/. Tudíž (tak, aby šel vygenerovat pro tuto doménu) doména musí směřovat na hosting.

Zkuste vyčistit cache prohlížeče, popřípadě přistoupit na stránky z jiného zařízení nebo sítě.

0
24.44K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

o jakou doménu a hosting konkrétně jde ?

Role: Podpora
Odpověděl na otázku
0

www.andreapastrnek.cz

Děkuji

Role: Zákazník
Změnil status na publikováno
0

andreapastrnek

Role: Zákazník
Změnil status na publikováno
0
24.44K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

na webu máte aktuálně chybu 500, tedy nejspíše chyba v htaccess, zkuste se podívat zde https://kb.wedos.com/cs/webhosting/nastaveni/chyba-500-internal-server-error/

Role: Podpora
Odpověděl na otázku
0

Ale mě jde o to, že mi naskakuje ta chyba, ale stále stary web z webnode https://www.andreapastrnek.cz/

Role: Zákazník
publikoval nový komentář

Dobrý den,
dle https://toolbox.googleapps.com/apps/dig/#A/ Vám již doména směřuje v pořádku na náš hosting, nemáte stránky nakešované ?

0

Když si webové stránky spustím na telefonu, notebooku tak stále směřuji na starý web. Vám se snad zobrazuje administrace? .htacess jsem opravil a stále to nejde.

Role: Zákazník
publikoval nový komentář

Můžete nám zaslat screen, co se Vám konkrétně ukazuje ?

Kategorie