prevod domeny

Vyřešeno103 zhlédnutíDomény
0

Provedli jsme prevod domeny pod Wedos jako noveho registratora. Nyni potrebuji resit dalsi zmeny, jako je zmena vlastnika, nsset, atd. Pri snaze o zmenu vlastnika na existujici subjekt dostavam chybu: „Stávající kontakt není registrován u nás.Nejprve je nutné provést přeregistraci kontaktu k nám. Přeregistraci kontaktu můžete provést zde.“

To je pravda, subjekt byl drive registrovan u jineho registratora (puvodne jeste v centralnim cz.nic). Nikdy drive nebylo nutne, aby byl kontaktni subjekt vazan na konkretniho registratora a zadnou preregistraci delat nechci (mam na nej vedeny domeny i u jinych registratoru). Chci jako vlastnika pouzit jednotny kontakt, ktery pouzivam pro domeny napric vice registratory. Nechci vytvaret novy subjekt a duplikovat jej. Zaroven u vas nebyl problem registrovat novou domenu vedenou na subjekt, ktery neni registrovan u vas. Proc tedy nejde udelat jen pouha zmena.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 10. 3. 2025
0
6.67K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

změna majitele online funguje pouze pro kontakty registrované u WEDOS, nebo MojeID. Pokud je kontakt registrovaný jinde, buď jej aspoň dočasně přeregistrujte k nám, nebo změňte majitele podáním žádosti s úředně ověřenými podpisy. Více informací ohledně změny majitele domén můžete najít zde.

Role: Podpora
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 10. 3. 2025