Převod domény .com od ASCIO pod WEDOS – najednou není v seznamu
Dobrý den,
při změně svých kontaktů u všech mých domén (z důvodu změny mého příjmení) jsem narazila na info o převodu TLD domén pod WEDOS jako registrátora. V seznamu v administraci, i v zaslaném mailu, má jít o 3 domény. Když jsem ale rozklikla link z mailu pro udělení souhlasu, domény se načetly jen 2. I v administraci vidím, že je souhlas udělen jen u 2 domén a ta třetí (.COM) odsouhlasená není.
Nemám jak si z administrace souhlas vygenerovat a link z mailu mi pořád nabízí jen ty původní 2.
Jak mám teď udělit souhlas i pro tu 3. (.COM) doménu?
Děkuji
2 Answers
Dobrý den,
když přistoupíte na seznam domén k migraci, v dolní části uvidíte odkazy, přes které můžete poslat maily s odkazy na udělení souhlasu, na dvě různé mailové adresy. Doména, kterou nevidíte, tedy používá jiný e-mail, než ostatní dvě. Pro udělení souhlasu k poslední doméně tedy pošlete mail s odkazem na druhou mailovou adresu a potvrďte jej odtud.
Pokud je daná e-mailová adresa nedostupná, kontaktujte nás prostřednictvím formuláře. Uveťe:
- Název domény
- Původní adresu kontaktu
- Novou adresu, kterou u kontaktu potřebujete nastavit
- Žádost o změnu e-mailu v doménovém kontaktu z účelem přeregistrace od ASCIO.
Změny mailových adres kontaktů řeší autorizační oddělení zpravidla do 1 pracovního dne.