Převod domény z webnode a zřízení hostingu z webnode
Dobrý den,
chci oslovit vybrané subjekty s nabídkou převodu domény a převedení webhostingu k WEDOSu. V FAQ na webnode jsem si všiml tohoto:
8.Odstranil jsem svůj web. Proč nemohu využít stejné jméno pro můj nový web?
Název odstraněného webu není možné opětovně použít po dobu 30 dnů. Důvodem je, že během tohoto období lze web stále obnovit.
Pro vytvoření webu se stejnou adresou je tedy třeba vyčkat 30 dní. Pokud nechcete čekat, máte možnost vytvořit nový web s jinou adresou a zaregistrovat si vlastní doménu v požadovaném tvaru (například „mujweb.cz“) přímo z administrace webu (odkaz)
Chci se zeptat, zda pokud převedu doménu a vytvořím webhosting u WEDOSu, existuje nějaká lhůta po kterou nebude fungovat doména s novým obsahem (web u webnode funguje na vlastní doméně ).
Děkuji
Lejčar
5 Answers
Dobrý den,
webhosting u nás systém zřídí zpravidla do 1 hodiny od přijetí platby. Potom můžete doménu na webhosting nasměrovat (je jedno, jestli je doména u nás, nebo u jiného registrátora, stačí zadat do jejích DNS záznamů správné IP adresy) – tato změna zpravidla trvá řádově desítky minut, nejvýš hodiny.
Převádíte-li k nám jak hosting, tak doménu, doporučuji změnit i DNS servery (NSSET) na naše (návod funguje pro domény registrované u nás). Někteří poskytovatelé DNS záznamy ze svých serverů mažou, pokud u nich nevyužíváte k dané doméně i jiné služby. Změna DNS serverů probíhá postupně a trvá 6 – 48 hodin.
Neřekl bych, že Webnode mystifikuje – citovaný článek se týká „zabrání“ názvu smazané služby pro případ, že si její majitel tento krok rozmyslí. Přesun k jinému poskytovateli hostingu vůbec neřeší.
Z naší strany nezáleží na tom, jaké služby máte u Webnode – pokud doména směřuje k nám, řešíte pouze případné konflikty u nás. Ty nelze úplně vyloučit, zejména pokud už doména na naše servery třeba i v minulosti směřovala. V případě, že během zakládání služeb nebo přidávání aliasů narazíte na chybovou hlášku, že službu s daným názvem nelze založit, protože již existuje, obraťte se přímo na zákaznickou podporu přes kontaktní formulář. Uveďte název problematické domény. Podpora situaci prověří a kontaktuje Vás ohledně dalšího postupu.
U otázky jsem se upsal „zřízení hostingu z webnode ! „zřízení hostingu u WESOSu“
Dobrý den,
dokud u domény nezměníte DNS na hosting u nás, tak bude směřovat na původní.
Děkuji za odpověď,
takže webnode mystifikuje, mám to ve své moci a změna je v řádu hodin.