Převod majitele domény
Dobrý den,
řešíme s našim obchodním partnerem, převod domény pod naše vlastnictví. Domény měli registrované u poskytovatele active24. Podařilo se nám převést domény pod Wedos, ale při vyplňování žádosti o změnu majitele se zobrazí hláška
- Stávající kontakt není registrován u nás.Nejprve je nutné provést přeregistraci kontaktu k nám. Přeregistraci kontaktu můžete provést zde.
Jak prosím postupovat dále. Obávám se, že pokud by došlo k přeregistraci kontaktu, ovlivní to i další domény našeho obchodního partnera, které má vedené pod tímto kontaktem?
Děkuji za radu
3 Answers
Dobrý den,
domény a doménové kontakty existují odděleně a mohou být registrovány u jiných společností. Pokud měníte majitele domény online, potřebujeme, aby byl registrovaný u nás, protože jinak nemáme přístup k jeho údajům. Změnou registrátora kontaktu ale nezměníte jeho údaje. Můžete jej tedy přeregistrovat k nám a potom zase zpět, aniž by to mělo jakýkoli jiný účinek než zpřístupnění jeho údajů našemu systému.
Pokud údaj přeregistrovat nechcete, můžete majitele domény CZ vždy změnit pomocí úředně ověřené žádosti.
Děkuji za odpověď. Při přeregistraci kontaktu je požadováno autorizační heslo, které je možné zaslat. Je toto heslo jednorázové? Jde mi o to, zda toto heslo nám může náš partner sdělit, jelikož nemá účet u Wedosu a domény teď máme ve správě my pod naším účtem. Případně prosím o informaci, jak by měl postupovat pokud není vhodné toto heslo sdělovat.
Dobrý den,
ano, heslo je jednorázové, jakmile jej použijete, registr jej změní. Pokud jde o doménu CZ, mělo by být omezené i časově.