Příchozí emaily

Vyřešeno34 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den, založil jsem si email marketing@jezek-sport.cz a na email nechodí příchozí správy. Přihlašuji se zde https://webmail.wedos.net/

Pokud na email zkouším psát přijde zpět zpráva:

This is the mail system at host mx1.elsvc.net.

I’m sorry to have to inform you that your message could not be delivered to one or more recipients. It’s attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can delete your own text from the attached returned message.

The mail system

<marketing@jezek-sport.cz>: host mx.golemos.com[77.78.106.6] said: 550 5.1.1

<marketing@jezek-sport.cz>: Recipient address rejected: User unknown in

virtual mailbox table (in reply to RCPT TO command)

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
Vybral nejlepší odpověď
0
20.81K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

aby Vám fungoval příjem emailů pro schránky u nás, je potřeba nastavit MX záznamy na naše.

To je možné 2 způsoby. Nejsnazší je nastavit MX záznamy u aktuálního poskytovatele DNS, kterým je eshop-rychle / GOLEMOS. Přihlaste se tedy do jejich administrace a ve správě DNS si nastavte následující MX záznamy

1 wes1-mx1.wedos.net
1 wes1-mx2.wedos.net
10 wes1-mx-backup.wedos.net

Přibližně za 60 minut od nastavení Vám bude fungovat příjem emailů u nás.

Druhá možnost je nastavit naše DNS u registrátora domény (WEDOS), tato změna trvá až 24hodin a bude potřeba nastavit znovu DNS záznam na webhosting u eshop-rychle

Role: Podpora Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
Vybral nejlepší odpověď
0
3.56K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

využíváte NS servery GOLEMOS, tudíž bude na doméně potřeba nastavit naše mx záznamy.
1 wes1-mx1.wedos.net
1 wes1-mx2.wedos.net
10 wes1-mx-backup.wedos.net

Po nastavení našich mx záznamů by Vám měl email do hodiny v pořádku fungovat. Nastavení musíte provést u Vašeho poskytovatele NS serverů – Golemos.

Role: Podpora
Změnil status na publikováno
0

Moc nevím, co tím myslíte? Kde přesně mám nastavit mx záznamy co zmiňujete? Děkuji

Role: Zákazník
Změnil status na publikováno

Dobrý den,
Vaše doména má vedeny DNS záznamy jinde, než u nás. To znamená, že je u nás nemůžete upravit (vložit, smazat,…). Je tedy potřeba se přihlásit do administrace k držitelovi DNS této domény a vložit 3 potřebné záznamy, které kolega zmínil. Do cca 60 minut by se měly záznamy propsat a Váš e-mail začít pracovat.

Kategorie