Příchozí emaily nefungují, i když je schránka prázdná

82 zhlédnutíDomény
0

Dobrý den,

chtěla bych Vás požádat o radu. Klientem jsem byla upozoněna, že mi nelze odesílat email, že jsou mu emaily vráceny s tím, že mám nejspíše plnou schránku. Já na email koukala, schránka plná nebyla, raději jsem však emaily promazala. Zkoušela jsem email odeslat i ze svého druhého emailu, ten však nikdy nedorazí, ani se ale nevrátí. Emaily jdou odesílat, ale pokud na ně z druhého emailu odpovím, tak už nedorazí. Nic jsem nyní neměnila, tak nevím, čím to může být, jak to může být dlouho či kolik emailů mi nepřišlo. Mohla bych Vás poprosit o radu, jak tento problém vyřešit? Jedná se o email m******@lzickacukru.cz.

Předem mockrát děkuji

M

Role: Zákazník
MB313456 Upravil otázku 6. 6. 2022
0
MB313456 12.19K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

u domény lzickacukru.cz nyní nemáte nastavené záznamy typu MX, které říkají příchozím mailům, jaký server je dál zpracuje. Protože používáte naše DNS a máte u nás jak doménu, tak webhosting, nejrychlejším způsobem, jak je doplnit, je doménu na webhosting nasměrovat podle návodu Domény – Nasměrování na služby.

Dalším obvyklým důvodem (to ale není Váš případ) je neexistence mailové schránky. To lze napravit podle návodu E-maily – Nastavení v zákaznické administraci.

Role: Podpora
MB313456 Odpověděl na otázku 6. 6. 2022