Příchozí pošta

Vyřešeno506 zhlédnutíMailhosting
0

Dobrý den,

včera jsem si znovu nainstaloval svůj e-mail ****@adbruna.cz do IOS a od té doby mi nechodí příchozí pošta. Odchozí funguje. Ani na ostatních zařízeních.

Dekuji za pomoc

LB

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 7. 4. 2025
0
143.87K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Komentář

Máte nastavené aktuální poštovní servery?

SMTP(S) wes1-smtp.wedos.net
IMAP(S) wes1-imap.wedos.net
POP3(S) wes1-imap.wedos.net

Zkuste také různé kombinace zabezpečení a portů, případně upravit nastavení příchozí pošty. Bez konkrétní chyby se bohužel obávám, že Vám nedokážu účinně poradit.

Role: Podpora Web: https://kb.vedos.cz Vizitka: VEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 7. 3. 2025
Prohlížíte 1 ze 6 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.