Příchozí pošta
Dobrý den,
včera jsem si znovu nainstaloval svůj e-mail ****@adbruna.cz do IOS a od té doby mi nechodí příchozí pošta. Odchozí funguje. Ani na ostatních zařízeních.
Dekuji za pomoc
LB
Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 7. 4. 2025
6 Odpověď
Máte nastavené aktuální poštovní servery?
SMTP(S) wes1-smtp.wedos.net
IMAP(S) wes1-imap.wedos.net
POP3(S) wes1-imap.wedos.net
Zkuste také různé kombinace zabezpečení a portů, případně upravit nastavení příchozí pošty. Bez konkrétní chyby se bohužel obávám, že Vám nedokážu účinně poradit.
MB313456 Odpověděl na otázku 7. 3. 2025