Příliš aktivní anti-spam filtr

Vyřešeno347 zhlédnutíWebSite
0

Dobrý den,

v poslední době přibylo velké množství falešně pozitivních emailů zachycených anti-spamovým filtrem. Dneska jsem měl ve spam složce 5 nových zpráv – všechny naprosto validní. Jedna dokonce od mého poskytovatele o ohlášení výpadku! Byla to čistá textová zpráva, bez jakýchkoliv odkazů, interaktivních prvků apod. z adresy no-reply+technical@netbox.cz.

Whitelist nedělá absolutně nic, zprávy od adresátu na něm mi stejně končí ve spamu. Zatímco zprávy typu „Hello email, I am from Ostrava!“ mi končí v Inboxu. (ročně mi jich příjde x, vždy je označím jako spam.)

Zajímalo by mě tedy jestli je možné s tímto něco udělat – např. abyste moji adresu vyjmuli z tohoto systému, zvýšili jeho toleranci nebo zprovoznili whitelist.

S pozdravem,
Tomáš Varga

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MV270050 Vybral nejlepší odpověď 15. 6. 2022

Dobrý den,
na vině může být obsah zprávy, nesprávně nastavené hlavičky mailu popř. chybějící/nesprávný SPF záznam v DNS domény odesílatele. Zkuste zprávy ve spamu označovat jako nespamové, filtr by se to měl naučit.
https://kb.wedos.com/cs/webhosting/e-maily/e-maily-nevyzadana-posta-spam/

0
54.77K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

vlákno uzavírám z důvodu neaktivity, v případě nevyřešení dotazu založte vlákno nové.

Role: Podpora Vizitka: CMS specialista
MV270050 Vybral nejlepší odpověď 15. 6. 2022
Prohlížíte 1 ze 1 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.