Připojení emailové schránky

Vyřešeno830 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den, nejde mo připojit svůj email info@kartovitskaya.cz do eMKlienta.

Chyba typu: Nepovedlo se nalézt správné nastavení. Děkuji

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 4. 11. 2019
0

Dobrý den,

detaily nutné pro klienta (kterého budete bohužel muset nastavit ručně) naleznete v detailu Vašeho webhostingu. Jde Vám primárně o servery SMTP a IMAP.

Poradím jen, že oba servery podporují SSL šifrování a potřebné porty naleznete na odkaze od PŘ140434 výše 🙂

Role: Zákazník+ Web: https://c-net.cz Vizitka: Nepomohla Vám odpověď, nebo potřebujete i tak poradit/pomoct? Jsem student na VUT a občas podnikám v IT. Ozvěte se mi na kontakt@c-net.cz a vždy se nějak domluvíme. Jinak se rád věnuji sítím, zvukařině nebo čemukoliv spojenému s technikou. :)
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 4. 11. 2019
0
PŘ140434 9.36K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

v takovém případě si emailového klienta nastavte ručně. Vycházet můžete z již existujících návodu například na OUTLOOK -> https://help.wedos.cz/navody/webhosting/e-mailovy-klient-microsoft-outlook-2007-2010-2016/. Princip je vždy stejný. Jediné co může být jiné je grafické prostřední.

Role: Podpora Web: https://www.wedos.cz Vizitka: Obchodní a Fakturační oddělení.
PŘ140434 Odpověděl na otázku 21. 10. 2019