Připojení k aplikaci Blue Mail
Dobrý den
Mohl by mě prosím poradit přesný postup nastavení aplikace BLUE MAIL.
Nedaří se mě to.
Předem děkuji.
1 Odpověď
Dobrý den,
návod pro tuto aplikaci přímo nemáme, postup bude však obdobný jako u ostatní pošt. klientů.
Tedy si zkontrolujte prosím smtp, imap a pop3 servery, které najdete v detailu webhostingu, v klientské administraci zde https://client.wedos.com/webhosting/
Zkontrolujte také porty:
Kombinace portů a zabezpečení :
IMAP – 993/SSL
POP3 – 995/SSL
SMTP – 465/SSL
nebo
IMAP – 143/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 587/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 25 STARTTLS
Zkuste použít různé porty a zabezpečení.
Zkuste toto nastavení odebrat a znovu přidat.
Nebo zkuste přihlášení ještě v https://webmail.wedos.net/ – tím se ověří funkčnost schránky a hesla.
Zkontrolujte si , zda Vám přístup neblokuje firewall/antivir např. ESET
Na stránkách podpory dané aplikace jsem našel např. https://bluemail.help/configure-account-manually/