Probelm s registraci emailu v centralnim registru

Vyřešeno158 zhlédnutíFakturace
0

Kazdy rok mam stejny problem, faktura chodi na neexistujici email. Jakym zpusobem dokazi prepsat email do centralniho registru? V nastaveni u vas i u MojeID je email spravny (************), faktura je posilana na jiny (**********).

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MR394088 Vybral nejlepší odpověď 16. 10. 2025
0
736 Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Komentář

Pokud se jedná o doménu ********, tak je faktura zasílána na u domény uvedený fakturační email, tedy ten druhý, který uvádíte.

Je potřeba pozměnit fakturační údaje. Postupovat můžete dle tohoto návodu.

Role: Podpora
MR394088 Vybral nejlepší odpověď 16. 10. 2025
Prohlížíte 1 ze 1 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.