Problém s emailem Outlook na Androidu a iPhonu

Vyřešeno259 zhlédnutíMailhostingemail android iphone email outlook
0

Dobrý den,
náš klient využívá na iPhonu i Androidu aplikaci Outlook pro správu emailů z webhostingu.
Na naše doporučení aktualizoval operační systémy i aplikace Outlook, nicméně si stále stěžuje:
– nové emaily se nestahují, nechodí hned, nespolehlivě se zpožděním
– při možnosti odpovídat na emaily aplikace zamrzne na iPhonu a někdy nelze odeslat
– na PC jim Outlook funguje normálně
Setkali jste se  s tím někdo a jak případně toto řešit krom instalace jiné aplikace na správu emailů?

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 16. 1. 2025
0
129.62K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

zkontrolujte, že máte nastavené aktuální poštovní servery:

SMTP wes1-smtp.wedos.net
POP, IMAP wes1-imap.wedos.net

Pokud ano, zkontrolujte, jak chodí pošta na WebMail – pokud ke zpoždění dochází už tam, bude možná chyba jinde.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 16. 1. 2025
0

Dobrý den,
klientovi po vypnutí Mcafee security již začala fungovat aplikace Mail od Applu, rozhraní webmail funguje v pořádku.
Stále ale řešíme problém s tím Outlookem – aplikací na iPhone a Android. Nastavení serverů je v pořádku.
V Outlooku furt platí problémy, které jsem uváděl výše. Nevíte co ještě zkusit?

Role: Zákazník
TJ285257 Změnil status na publikováno 16. 1. 2025
0
129.62K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Většinou to může být právě nějaký antivirový program, firewall, nebo něco podobného – pokud maily na WebMail chodí včas, z naší strany Vám s tím bohužel konkrétněji poradit nedokážeme.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 16. 1. 2025
0

Díky, můžeme toto vlákno uzavřít.

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 16. 1. 2025