Problém s emaily
Dobrý den,
před několika dny mi začal můj emailový klient (TheBat) na Win7 hlásit chybu:
Vzájemná identifikace (TLS handshake) selhala. Neplatný certifikát serveru (Vystavitel řetězce tohoto S/MIME certifikátu nebyl nalezen.).
Došlo k tomu po několika letech bezproblémového fungování, beze změny na naší straně, opětovná instalace certifikátu nepomohla. Lze sice zprávy stáhnout v nezabezpečeném připojení, nicméně to dosti obtěžuje.
Stejný klient na Win10 žádné problémy nemá.
Lze to nějak vyřešit?
Děkuji
Petr Hájek
Role: Zákazník
VJ218733 Odpověděl na otázku 18. 3. 2021
8 Answers
Již jsem se zmínil, že klient byl již dříve nastaven a fungoval, včetně názvů SMTP a POP3 (které jsem znovu zkontroloval) i portů (SMTP 465, POP3 995).
Odebrání a přidání účtu nepomohlo.
Role: Zákazník
PK265670 Změnil status na publikováno 9. 7. 2020