Problém s emaily

2.68K zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

před několika dny mi začal můj emailový klient (TheBat) na Win7 hlásit chybu:

Vzájemná identifikace (TLS handshake) selhala. Neplatný certifikát serveru (Vystavitel řetězce tohoto S/MIME certifikátu nebyl nalezen.).

Došlo k tomu po několika letech bezproblémového fungování, beze změny na naší straně, opětovná instalace certifikátu nepomohla. Lze sice zprávy stáhnout v nezabezpečeném připojení, nicméně to dosti obtěžuje.

Stejný klient na Win10 žádné problémy nemá.

Lze to nějak vyřešit?

Děkuji

Petr Hájek

Role: Zákazník
VJ218733 Odpověděl na otázku 18. 3. 2021
0

Již jsem se zmínil, že klient byl již dříve nastaven a fungoval, včetně názvů SMTP a POP3 (které jsem znovu zkontroloval) i portů (SMTP 465, POP3 995).

Odebrání a přidání účtu nepomohlo.

Role: Zákazník
PK265670 Změnil status na publikováno 9. 7. 2020
Prohlížíte 1 ze 8 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.