problém s https

574 zhlédnutíDomény
0

Dobrý den,

právě převádím doménu iproradost.cz na eshop od PromoTron, ale nastavení mi neproběhlo úplně asi správně, protože když zadám doménu, tak mi vyjede chybová hláška, že nemám https. Ale dívala jsem se, že u vás jej mám aktivní. Mám něco dělat?

Zkoušela jsem si měnit DNS záznamy dle popisu zde: http://docs.promotron.com/shop-detail/start-from-scratch/ tak věřím, že to mám správně.

Můžete mi s tím, prosím, nějak pomoci?

Děkuji a přeji vám hezký den

Silvie K

Role: Zákazník
MB313456 Odpověděl na otázku 18. 11. 2022
0
111.31K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

HTTPS řešíte na straně poskytovatele webhostingu, ne domény. Pokud tedy web hostujete u Promotronu, musíte problémy s HTTPS řešit s nimi.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 18. 11. 2022
0

Hezký den,

no, důvod je celkem prostý. Udělala jsem změny v zápisu podle pokynů poskytovatele eshopu, které jsou v odkazu, který jsem posílala hned v původním dotazu.

Nastavení pro www.iproradost.cz už funguje správně a má https, ale když zadám jméno domény bez www., tak to nefunguje. Můžete mi, prosím, poradit, co bych měla udělat?

Děkuji a přeji vám hezký den

Silvie K.

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 18. 11. 2022
0
111.31K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

z důvodu, který se mi bohužel nepodařilo dohledat, používá web iproradost.cz certifikát jiné domény.

Vaši otázku předávám na technické oddělení. Kolegové zpravidla reagují během 2 hodin, v závislosti na vytížení a složitosti dotazu.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 16. 11. 2022
0

Dobrý den,

ale když zadám www.iproradost.cz, tak se https nezobrazuje.

Děkuji a přeji vám hezký den

Silvie K.

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 16. 11. 2022
0
55.34K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

doména   iproradost.cz Vám aktuálně směřuje na WebSite u nás a u něho je https v pořádku aktivní.

Role: Podpora Vizitka: CMS specialista
MV270050 Odpověděl na otázku 16. 11. 2022