Problém s nahráváním obrázků do WordPressu

Vyřešeno1.85K zhlédnutíRedakční systémy
0

Dobrý den,

rád bych poprosil o pomoc. Nahrávám obrázky do wordpressu ale nedaří se (viz přílohy). Nahrával jsem xml feed a vše proběhlo dobře, ale produkty jsou bez fotek. Snažil jsem se hledat pomoc v různých fórech a diskuzích a někdo mi doporučil podívat se na adresáře, práva na ftp pro složku uploads a php error log. Bohužel ale nejsem programátor a v celé této problematice se vůbec nevyznám a nevím jak tyto věci najít a upravit.

Předem moc děkuji za jakoukoliv pomoc.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 22. 10. 2020
0
46.16K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Opraveno. V databázi máte dvě sady tabulek, správná je s prefixem cibp_

Soubory se také nahrávaly do nesprávného umístění, přesunul jsem je na správné místo.

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 22. 10. 2020
0

Dobrý deň,

treba zistiť, v akej ceste woocommerce očakáva tie obrázky. Štandartne by mali byť v adresári /wp-content/uploads/2020/09/, kde posledné 2 sú rok a mesiac, kedy sa obrázok nahral.

Kliknite pravým tlačidlom na miesto, kde by mal byť obrázok (máte to označené červeným obdĺžnikom na screenshote) pravým tlačidlom a dajte preskúmať. Zobrazí sa Vám HTML kód s cestou k obrázku. Potom už len musíte overiť cez FTP, či sa tam súbory nachádzajú, resp. kde sa nachádzajú.

Role: Zákazník+ Web: https://www.mitsoft.sk Vizitka: Venujem sa programovaniu, optimalizácií a affiliate. Poradím Vám s DNS záznamami, htaccess, wordpressom, linuxom, php, sql a všeobecne s webovými technológiami.
MR154880 Odpověděl na otázku 30. 9. 2020
0

Dobrý den,

děkuji, máte pravdu. Obrázky tam jsou ale jsou jinde, než by měli být (viz screenshot). Obávám se, že v těch adresářích mám nepořádek (přikládám screeny celé struktury), protože už jednou jsem tu s nějakým Vaším kolegou řešil problém s wordpressem a háček bych v adresáři. Nevím ale co tam mohu jak upravit a co mohu smazat, aby to následně někde nedělalo neplechu – poradíte mi prosím?

Co se fotek produktů týče, jak to nyní mohu vyřešit?

Děkuji

Role: Zákazník
MV270050 Změnil status na publikováno 30. 9. 2020
0

Předem děkuji za pomoc s dořešením.

Role: Zákazník
TJ285257 Změnil status na publikováno 1. 10. 2020
0

Dobrý den,

rád bych se připomenul. Děkuji

Role: Zákazník
JŠ255861 Změnil status na publikováno 6. 10. 2020
0
46.16K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments
RM130195 Odpověděl na otázku 7. 10. 2020
0

Dobrý den,

ověřil jsem to podle návodu a to pole, které jsem podle návodu měl smazat, už mám prázdné (bylo prázdné). Neproběhla tedy žádná změna a tedy problém dál trvá.

Předem děkuji za pomoc

Role: Zákazník
RM130195 publikoval nový komentář 8. 10. 2020