Problem s nastavením IMAP vs Outlook

Vyřešeno1.46K zhlédnutíWebhostingoutlook smtp
0

Dobry den,

snazime se nastavit IMAP ucty do outlook. Na nekterych pocitacich stejny ucet se stejnym nastavenim bez problemu. Na jinych bez sance. Nastavuji presne dle navodu nebo dle jiz jinych funkcnich emailu nad stejnou domenou s jinym aliasem. Vzdy davam adresu imap a smtp uvedenou u hostingu, prichozi 993/SSLTTL a odchozi 465/SSLTTL zaskrtnuto „povolit overovani…“ Typ outlooku je na ruznych PC odlisny (O365, Office 2010…), ale to by melo byt asi jedno. Chybova hlaska je jednou „nelze se spojit se serverem odchozi posty“, jindy „doslo k chybe v Outlook a nedari se postu nastavit“. Nevite kde muze byt chyba?

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 23. 2. 2023
0
90.95K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Vlákno nyní uzavírám z důvodu neaktivity. V případě potřeby založte nový dotaz nebo nás kontaktujte pomocí kontaktního formuláře.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 23. 2. 2023
0
90.95K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

pokud nefungují aliasové adresy, zkuste nejprve zadat adresu s hlavní doménou. Pokud problém přetrvá, zkuste:

  1. Zkontrolovat, jestli nemáte překlep v uživatelském jménu, heslu, adrese serveru, …
  2. Vyzkoušet různé kombinace portů / zabezpečení.
Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 6. 2. 2023
0

dobry den, vyzkouseny i adresy s hlavni domenou. Preklepy zkontrolovany. Vyzkousime znovu kombinace portu viz bod 2.

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 6. 2. 2023
0

bohuzel vyzkouseny ruzne kombinace portu a zebezpeceni – stale stejny vysledek  – „Doslo k chybe a nebylo mozne nastavit vas ucet“. Nejde o problem konkretniho PC. Zkouseno i na jinem. Nastavovano na trech ruznych PC na jednom bez problemu vse v poradku na dalsich dvou stejny negativni vysledek.

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 6. 2. 2023
0
90.95K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Ještě je tu možnost, že e-maily blokuje antivirový program či jiná ochrana. Zejména pokud se z daného PC přihlásíte na WebMail, chyba je velmi pravděpodobně na zařízení, kde spouštíte mailový klient.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 6. 2. 2023
0

veskera bezpecnost antiviry firewall vypnuto, stale stejny vysledek hlasi to chybu, ze se nemuze pripojit k server posty. Zadavam dle hostingu:

SMTP(S)
wes1-smtp.wedos.net

IMAP(S)
wes1-imap.wedos.net

Role: Zákazník
JS324546 Změnil status na publikováno 6. 2. 2023
0
90.95K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

všechno vypadá správně. Zkuste ještě ověřit v Detailu webhostingu, jestli opravdu používá tyto servery.

K problému jsem také našel tyto články od Microsoftu:

Jinak si s Vaším problémem bohužel nevím rady.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 7. 2. 2023