Problem s notifikaciami z eshopu

Vyřešeno2.48K zhlédnutíWebhosting
0

Dobry den,

Obdrzala som objednavku v eshope, ale nedostala som notifikaciu cez email. Taktiez zakaznik nedostal spravu z eshopu ohladom jeho objednavky. Notifikacne emaily nie su v spame, ale obojednavka presla. Podla kontroly uctu, vyzera, ze vsetko funguje spravne. Prosim mozete mi poradit, kde je chyba?

Neviem ci je to chyba vo webhostingu, ale tym ze je problem v prepojeni s eshopom, moze to byt s tym spojene. Dakujem velmi pekne. Jana Jancikova

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
LB285258 Vybral nejlepší odpověď 31. 12. 2020
0
43.72K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 1 Komentář

Dobrý den,

problém může způsobovat samotný OpenCart (CMS ve kterém je eshop vytvořen).

Zkontrolujte si nastavení pošty přes webmail a případně se zkuste obrátit na jejich podporu .

Role: Podpora
LB285258 Vybral nejlepší odpověď 31. 12. 2020
Prohlížíte 1 ze 3 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.