Problém s odchozí poštou po aktualizaci Thunderbirdu

143 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den, včera jsem provedl aktualizaci Thunderbirdu na poslední verzi a od té doby mi při pokusu odeslat email vyskakuje chybová hláška: „Poslání zprávy selhalo. Zprávu se nepodařilo odeslat, protože spojení se SMTP serverem smtp-33188.m88.wedos.net vypršelo. Zkuste to znovu, nebo kontaktujte správce sítě.“

Problém je i u všech dalších domén, které u vás mám. Zkoušel jsem měnit čísla portů a pod. ale bez výsledku.

Role: Zákazník
Odpověděl na otázku
0
11.21K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

zkusil bych účet zcela odebrat a znovu přidat. Funkčnost samotné schránky si můžete ověřit zde https://webmail.wedos.net/

Role: Podpora
Odpověděl na otázku
0

Účet jsem odebral a znova přidal. Problém přetrvává 🙁

Role: Zákazník
Změnil status na publikováno
0
11.21K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

přiložte nám se prosím výstřižek chyby a nastavení účtu.

Role: Podpora
Odpověděl na otázku
0
25.89K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

můžete zkusit nakombinovat všechny dostupné porty a zabezpečení?

IMAP:
993 SSL/TLS
143 STARTTLS

POP3:
995 SSL/TLS
110 STARTTLS

SMTP:
587 SSL/TLS
465 SSL/TLS
25 STARTTLS

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Pokusím se vám poradit s CMS.
Odpověděl na otázku

Categories