Problém s odesíláním mailů

Vyřešeno613 zhlédnutíDNSdalší email mailserver odchozí email
0

Hezký den,

rád bych Vás poprosil o pomoc s řešením následujícího problému.

Máme u Vás zaregistrovanou doménu fond-pohoda.cz, a zároveň její webhosting (doménu jsme si k Vám převedli od Forpsi). Na tuto doménu máme vytvořený Google Workspace a k němu 6 mailových adres s touto doménou. Fungujeme tak již cca od srpna a dosud bylo vše v pořádku. V posledních dvou týdnech máme však problém s tím, že maily odeslané mezi námi (tedy členy workspace) se ukazují jako nedoručitelné, respketive se objeví v odeslaných, ale nepřijdou. Když však posíláme mail na externí adresu (naše soukromé maily, maily našich přátel), tak nám mail z gmailu fond-pohoda.cz dorazí.

Předesílám, že v Gmailu jsme žádná nastavení neměnili, faktury máme uhrazené, tudíž netušíme, kde je problém.

Předem Vám děkuji za jakoukoliv radu.

J

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 3. 1. 2022
0
110.87K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

doména používá naše DNS záznamy, a mezi nimi má MX záznamy směřující na mailservery WEDOS. Ke změně došlo 20. 10. což časově zhruba odpovídá těm 2 týdnům. Řešením je změnit MX záznamy domény zde na:

1 ASPMX.L.GOOGLE.COM
5 ALT1.ASPMX.L.GOOGLE.COM
5 ALT2.ASPMX.L.GOOGLE.COM
10 ALT3.ASPMX.L.GOOGLE.COM
10 ALT4.ASPMX.L.GOOGLE.COM

(Systém převede velká písmena na malá, ale to je v pořádku).

Kompletní návod na nastavení DNS záznamů domény najdete zde.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 3. 1. 2022
Prohlížíte 1 ze 1 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.