Problém s převodem domény dragonfly360.com

Vyřešeno49 zhlédnutíDomény
0

Dorý den,

zadal jsem přeregistraci domény dragonfly360.com od té doby je ve stavu převádí se,

Převádím přes sedo.com a už mě urgují, viz níže:

Unfortunately it seems the domain name transfer was not started or not started correctly.

Once you start the domain name transfer through your registrar, we should get a notification and we should also see in the domain name whois that there is a pending transfer for the domain.

We have been checking daily since we sent you the code and we have not been able to confirm that a transfer was started.

Please urgently talk to your registrar and get them to start the transfer for this domain name

Díky za pomoc

TN

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 3. 4. 2024
0
96.04K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

v systému vidím, že už Vám jednou expirovalo potvrzení přeregistrace odkazem v e-mailu. V pátek jste přeregistraci zadal znova, ale opět jste nepotvrdil e-mail, což je nezbytný krok. Dohledejte tedy mail zaslaný 15.03.2024 v 18:37:19, potvrďte jej a následně potvrďte i zprávu Vašeho původního registrátora, pokud Vám nějakou zašle. Jakmile provedete všechna potvrzení, přeregistrace proběhne do 1 hodiny.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 3. 4. 2024