Problém s přidáním druhého wedos mail účtu na telefonu.
Jak mohu přidat další mail účet do telefonu? Mail pro WebSite na vlastní domě. V telefonu jsou již dva účty wedos mail. Při zadání informací z adresy služeb se imap nepřipojí k serveru. U již nastavených účtů je tělo zprávy imap i smtp podstatně jiné než tyto. Toto nastavení ke zprovoznění účtu nefunguje. wes1-smtp.wedos.net wes1-imap.wedos.net
4 Answers
Tak už se to podařilo přidat. Nastavené bylo všechno správně, pokud jsem to nastavoval a telefon byl připojen doma přes wifi tak telefon pokaždé zahlásil “ nelze se připojit k serveru“ , až jsem vypnul wifi na telefonu a přepl na data tak vše proběhlo bez problémů .
Děkuji za váš čas.
Dobrý den,
dostáváte nějaké konkrétní chyby?
E-maily na službě WebSite se chovají stejně, jako na službě NoLimit.
Tedy v konkrétním zařízení nastavíte e-mailový účet a použijete:
SMTP(S)
wes1-smtp.wedos.net
IMAP(S)
wes1-imap.wedos.net
POP3(S)
wes1-imap.wedos.net
Dále je potřeba uvést správné porty a šifrování, ty je možné použít následující:
SMTP:
SSL 465
TLS 587
IMAP:
SSL 993
TLS 143
POP3:
SSL 995