Problém s přidáním druhého wedos mail účtu na telefonu.

Vyřešeno1.14K zhlédnutíWebSite
0

Jak mohu přidat další mail účet do telefonu? Mail pro WebSite na vlastní domě. V telefonu jsou již dva účty wedos mail. Při zadání informací z adresy služeb se imap nepřipojí k serveru. U již nastavených účtů je tělo zprávy imap i smtp podstatně jiné než tyto. Toto nastavení ke zprovoznění účtu nefunguje. wes1-smtp.wedos.net wes1-imap.wedos.net

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 3. 3. 2021
0

Tak už se to podařilo přidat. Nastavené bylo všechno správně,  pokud jsem to nastavoval a telefon byl připojen doma přes wifi tak telefon pokaždé zahlásil “ nelze se připojit k serveru“ , až jsem vypnul wifi na telefonu a přepl na data tak vše proběhlo bez problémů .

Děkuji za váš čas.

Role: Zákazník
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 3. 3. 2021
0
43.69K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

o jakou doménu se prosím jedná?

Role: Podpora
TJ285257 Odpověděl na otázku 2. 2. 2021
0

Dobrý den,

Pro doménu bonsaistands.cz

Role: Zákazník
TJ285257 Změnil status na publikováno 2. 2. 2021
0
9.39K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

dostáváte nějaké konkrétní chyby?

E-maily na službě WebSite se chovají stejně, jako na službě NoLimit.

Tedy v konkrétním zařízení nastavíte e-mailový účet a použijete:

SMTP(S)
wes1-smtp.wedos.net

IMAP(S)
wes1-imap.wedos.net

POP3(S)
wes1-imap.wedos.net

Dále je potřeba uvést správné porty a šifrování, ty je možné použít následující:

SMTP:
SSL 465
TLS 587

IMAP:
SSL 993
TLS 143

POP3:
SSL 995

Role: Podpora Web: https://www.wedos.cz Vizitka: Obchodní a Fakturační oddělení.
PŘ140434 Odpověděl na otázku 2. 2. 2021