problém s priečinkom sent a odoslaná pošta

Vyřešeno212 zhlédnutíMailhosting
0

Dobrý deň, používam outlook na pc a v mobile, mám však problém, že maily odoslané mobilom sa nachádzajú v schránke sent a tie odoslané z pc sa nachádzajú v priečinku odoslaná pošta. Ako tieto priečinky zjednotiť? Ďakujem.

T

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 19. 2. 2025
0
129.62K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Důvodem tvorby více složek pro Odeslanou poštu jsou různá nastavení klientů. Pokud si klient založí novou složku pro odeslanou poštu (nebo libovolnou jinou složku), ostatní klienty si ji stáhnou (ale zpravidla ji za účelem ukládání odeslané pošty nepoužívají). Řešením je sjednotit názvy složek napříč klienty.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 19. 2. 2025
0
129.62K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

přejmenujte je ručně, nebo změnou jazyka aplikace.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 5. 2. 2025
0

Dobrý deň, neviem, či sme sa pochopili. V outlooku na pc a a aj v telefóne mám naraz dva priečinky, kde mám odoslanú poštu, jeden sa volá odoslaná pošta, kde ukladá len správy odoslané z pc a druhý sa volá sent, kde ukladá len správy odoslané z telefónu. Nechcem mať dva samostatné priečinky, kde mi odoslanú poštu ukladá, chcem to mať zjednotené v jednom priečinku.

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 5. 2. 2025
0

A vedeli by ste mi poradiť s nastavením? Ďakujem.

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 5. 2. 2025
0
129.62K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Bohužel, zkuste se obrátit na podporu konkrétního klienta.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 5. 2. 2025