Problém s přihlášení do Outlooku
Dobrý den, už týden se marně pokouším instalovat v novém počítači Outlook. když zadám servery podle starého notebooku, nedaří se, když zadám servery podle nastavení v desktopu, nedaří se. Možná není správné heslo, ale když jsem změnila heslo pro vstup do administrace, heslo pro vstup do mailového rozhraní je zřejmě jiné Všechny moje prohlížeče si ho však pamatují a já nevím, jestli ho znám správně. Jaké heslo je to, které se má dát do nastavení Outlooku? Kde mám možnost ho zresetovat? Jinak Vaše nápověda, ať si zkontrolujeme nastavení serverů v admnistraci je k ničemu, protože grafika v manuálu se absolutně neshoduje s reálnou grafikou ve Vašem současném webovém rozhraní a i když Vám je asi jasné, kde co je, laik to nedává. Když se podívám na seznam web hostingů, mám tam jen jeden, ačkoli jich u Vás mám víc, tak ani nevím, kde to můžu najít. Musím říci, že online chat byl mnohem přínosnější pro klienta; tím, že jste úplně zrušili živý kontakt s operátorem jste to nevylepšili. Na odpověď operátora už se odpovědět nedá, přijde zpět, že mail je nedoručitelný, protože se vyčerpal časový limit. Takže musím zase dávat nový dotaz. Děkuji za odpověď.
1 Odpověď
Dobrý den,
Zkontrolujte, prosím smtp, imap a pop3 servery, které najdete v detailu webhostingu, v klientské administraci zde https://client.wedos.com/webhosting/
Zkontrolujte také porty:
Kombinace portů a zabezpečení :
IMAP – 993/SSL
POP3 – 995/SSL
SMTP – 465/SSL
nebo
IMAP – 143/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 587/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 25 STARTTLS
Zkuste použít různé porty a zabezpečení.
Zkuste toto nastavení odebrat a znovu přidat.
Popř. zde je návod -> https://help.wedos.cz/navody/webhosting/e-mailovy-klient-microsoft-outlook-office-365/