Problém s přihlášení do Outlooku

Vyřešeno496 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den, už týden se marně pokouším instalovat v novém počítači Outlook. když zadám servery podle starého notebooku, nedaří se, když zadám servery podle nastavení v desktopu, nedaří se. Možná není správné heslo, ale když jsem změnila heslo pro vstup do administrace, heslo pro vstup do mailového rozhraní je zřejmě jiné Všechny moje prohlížeče si ho však pamatují a já nevím, jestli ho znám správně. Jaké heslo je to, které se má dát do nastavení Outlooku? Kde mám možnost ho zresetovat? Jinak Vaše nápověda, ať si zkontrolujeme nastavení serverů v admnistraci je k ničemu, protože grafika v manuálu se absolutně neshoduje s reálnou grafikou ve Vašem současném webovém rozhraní a i když Vám je asi jasné, kde co je, laik to nedává. Když se podívám na seznam web hostingů, mám tam jen jeden, ačkoli jich u Vás mám víc, tak ani nevím, kde to můžu najít. Musím říci, že online chat byl mnohem přínosnější pro klienta; tím, že jste úplně zrušili živý kontakt s operátorem jste to nevylepšili. Na odpověď operátora už se odpovědět nedá, přijde zpět, že mail je nedoručitelný, protože se vyčerpal časový limit. Takže musím zase dávat nový dotaz. Děkuji za odpověď.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 3. 1. 2022
0
20.79K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

Zkontrolujte, prosím smtp, imap a pop3 servery, které najdete v detailu webhostingu, v klientské administraci zde https://client.wedos.com/webhosting/

Zkontrolujte také porty:

Kombinace portů a zabezpečení :

IMAP – 993/SSL

POP3 – 995/SSL

SMTP – 465/SSL

nebo

IMAP – 143/TLS nebo STARTTLS

SMTP – 587/TLS nebo STARTTLS

SMTP – 25 STARTTLS

Zkuste použít různé porty a zabezpečení.

Zkuste toto nastavení odebrat a znovu přidat.

Popř. zde je návod -> https://help.wedos.cz/navody/webhosting/e-mailovy-klient-microsoft-outlook-office-365/

JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 3. 1. 2022