Problém s přihlášením Outlook mobilní appka

Vyřešeno637 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

po změně telefonu máme problém s přihlášením do mobilní aplikace Outlook. Zadáváme IMAP, mejl i heslo jsou správné, taktéž vyplníme ručně nastavení v podobě „imap-238662.m62.wedos.net / smtp-238662.m62.wedos.net a buď hlásí „že email a nebo heslo nejsou správné“, nebo chybu 501.

Poradíte prosím co s tím? Děkuji

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 16. 9. 2020
0
55.23K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

zkontrolujte prosím smtp, imap a pop3 servery, které najdete v detailu webhostingu, v klientské administraci zde https://client.wedos.com/webhosting/
Zkontrolujte také porty:

Kombinace portů a zabezpečení :

IMAP – 993/SSL
POP3 – 995/SSL
SMTP – 465/SSL

nebo

IMAP – 143/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 587/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 25 STARTTLS

Zkuste použít různé porty a zabezpečení.
Zkuste toto nastavení odebrat a znovu přidat.
Nebo zkuste přihlášení ještě v https://webmail.wedos.net/ – tím se ověří funkčnost schránky a hesla.

Role: Podpora Vizitka: CMS specialista
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 16. 9. 2020
0

Ještě doplním, že se nejedná o chybu pouze jedné emailové adresy, ale dvou.

Role: Zákazník
MV270050 Změnil status na publikováno 2. 9. 2020