Problém s přihlášením / změnou v administraci

Vyřešeno1.19K zhlédnutíZákaznická administraceadministrace přihlášení UserAgent
0

Dobrý den,

již nějakou dobu mám problém s přihlášením do zákaznické administrace a hlavně s nějakou změnou v ní. Zejména když chci něco změnit, například přidat FTP üčet, vytvořit novou DB na webhostingu apod., tak to napíše chybu „Přihlášení bylo zneplatněno, jelikož došlo ke změně prohlížeče (User-Agent)“. Dělá to v různých prohlížečích (Google Chrome,Firefox, Edge – včetně anonymních oken v těchto prohlížečích).

Nevím, co s tím. Nemůžu pracovat v administraci.

Díky za radu.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 31. 1. 2022
0
53.63K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Vlákno nyní uzavírám z důvodu neaktivity. V případě potřeby založte nový dotaz nebo nás kontaktujte pomocí kontaktního formuláře.

Role: Podpora Web: https://stackoverflow.com/ Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 31. 1. 2022
0

Dobrý den,

mám možnost otestovat na mobilní síti/internetu, tak to zdá se funguje. Ale mobilní sít mám jen v mobilu. Potřeboval bych to vyřešit pro práci na PC. Celé roky, co mám u vás hosting nebyl problém. Až v poslední době. Vím, že to řešilo více lidí. V čem může být změna/důvod proč se to teď děje? Popravdě je vlastně nemožné pracovat na PC v administraci WEDOSu. Myslíte pluginy v prohlížečích? Nepoužívám je. A co se týká WEDOSu, tak jsem nezpozoroval, že by to souviselo s konkrétní doménou nebo webhostingem. Někdy to nejde ani přihlásit na hlavní stránce.

Role: Zákazník
PK265670 publikoval nový komentář 9. 12. 2021
1

V mém případě dělal doplněk

Crypto Web Extension

Rozšíření určené pro webové aplikace společnosti TESCO SW a.s. – pro elektronický podpis.

Role: Zákazník
MV270050 Změnil status na publikováno 21. 1. 2022