Problém s přihlášením / změnou v administraci

0

Dobrý den,

již nějakou dobu mám problém s přihlášením do zákaznické administrace a hlavně s nějakou změnou v ní. Zejména když chci něco změnit, například přidat FTP üčet, vytvořit novou DB na webhostingu apod., tak to napíše chybu „Přihlášení bylo zneplatněno, jelikož došlo ke změně prohlížeče (User-Agent)“. Dělá to v různých prohlížečích (Google Chrome,Firefox, Edge – včetně anonymních oken v těchto prohlížečích).

Nevím, co s tím. Nemůžu pracovat v administraci.

Díky za radu.

Role: Zákazník
IK285499 Odpověděl na otázku 21. 1. 2022

Dobrý den,
zkuste otestovat přes jinou síť/zařízení. Nemáte aktivní nějaké pluginy?

0

Dobrý den,

mám možnost otestovat na mobilní síti/internetu, tak to zdá se funguje. Ale mobilní sít mám jen v mobilu. Potřeboval bych to vyřešit pro práci na PC. Celé roky, co mám u vás hosting nebyl problém. Až v poslední době. Vím, že to řešilo více lidí. V čem může být změna/důvod proč se to teď děje? Popravdě je vlastně nemožné pracovat na PC v administraci WEDOSu. Myslíte pluginy v prohlížečích? Nepoužívám je. A co se týká WEDOSu, tak jsem nezpozoroval, že by to souviselo s konkrétní doménou nebo webhostingem. Někdy to nejde ani přihlásit na hlavní stránce.

Role: Zákazník
PK265670 publikoval nový komentář 9. 12. 2021

Dobrý den,
máte možnost chování otestovat v rámci stejné sítě, ale z jiného zařízení ?

0

V mém případě dělal doplněk

Crypto Web Extension

Rozšíření určené pro webové aplikace společnosti TESCO SW a.s. – pro elektronický podpis.

Role: Zákazník
MV270050 Změnil status na publikováno 21. 1. 2022