Problém s WordPressem

Vyřešeno578 zhlédnutíRedakční systémy
0

Dobrý den,

chtěla jsem nahrát WordPress na mojí zakoupenou dpoménu a:

  1. když jsem se to pokoušela přes instalátor aplikací, tak mě to zastavilo z toho důvodu, že mám webhosting LowCost, a ten Instalátor aplikací nepodporuje, což jsem nevěděla a nikde jsem se to při výběru webhostingu nedočetla.
  2. Pokoušela jsem se to nahrát tím, že jsem WordPress stáhla ve formátu zip, ale zbytek kroků jak to manuálně nahrát je na mě extrémně složitý a nevím jak dále pokračovat.

Bylo by možné tam WordPress prosím nějakým způsobem nahrát? Nebo je nutné zaplatit nový hosting, kde bude povolený instalátor aplikací?

Předem moc děkuji za odpověď

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 11. 1. 2023
0
3.64K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

instalace WP je možná z vlastního balíčku pomocí tohoto návodu. Pokud si ani pomocí návodu na instalaci nevěříte, můžete variantu webhostingu změnit na NoLimit pomocí tohoto návodu (pouze zrušíte rozšíření LowCost)

Role: Podpora
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 11. 1. 2023
0

Děkuji moc,

a jakou možnsot mám tedy zvolit aby se mě odemkla možnost instalátor aplikací, abych mohl nainstalovat WordPress?

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 11. 1. 2023
0
90.95K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

ikonou lupy rozklikněte detail rozšíření LowCost a deaktivujte jej. Podrobný návod najdete v tomto článku.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 11. 1. 2023
0

Pardon, už jsem to pochopil, zrušil jsem LowCost a instalátor aplikací je aktivní.
Avšak, hlásí mě to tento problém ( screenshot )

Jak ho prosím vyřešit, abych mohl nainstalovat WP přes Instalátor aplikací?

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 11. 1. 2023
0
90.95K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Nastavte aspoň dočasně verzi PHP na 8.0 dle tohoto návodu a počkejte půl hodiny na propsání konfigurace. Potom by instalace měla fungovat.

Podrobný návod a další časté chyby + jejich řešení najdete v tomto článku o instalátoru aplikací.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 11. 1. 2023
0

Pokoušel jsem se instalovat, změnil jsem PHP aby to bylo v pořádku, instalace se zahájila a po instalaci to zahlásilo tuto chybu. V čem je prosím problém problém?

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 11. 1. 2023
0
90.95K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Vypadá to, že se změna verze PHp propsala pouze v administraci, ale ještě ne na webhostingu. Zkuste prosím vyčkat půl hodiny, zkusit znovu. Pokud problém přetrvá, zkuste změnit verzi na 7.4, počkat, zkusit znovu. Pokud ani to nepomůže, napište prosím na podporu přímo prostřednictvím formuláře. Uveďte název webhostingu, pošlete snímek obrazovky a přidejte informaci, že jste po změně verze PHP čekal minimálně půl hodiny, ale problém přetrvává.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 11. 1. 2023