Proč máme vše zablokováno? Už jsme zkusili vše změnit a nic nefunguje

Vyřešeno283 zhlédnutíWebhosting
0

Proč máme vše zablokováno? Už jsme zkusili vše změnit a nic nefunguje

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
Vybral nejlepší odpověď
0
JŠ246155 3.71K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

Děkujeme za info a vyřešení daného problému. Odesílání jsem Vám povolil, plně funkční bude nejdéle do 30 minut.

Role: Podpora
Vybral nejlepší odpověď
0
MV270050 32.73K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

co Vám konkrétně nefunguje ?

Zobrazuje se Vám nějaká chyba?

Role: Podpora
Změnil status na publikováno
0

Mail od vás chodí, ale odesílání ne.

Zpráva nedošla některým zamýšleným příjemcům.

Předmět:    RE: MV270050 upravil/zveřejnil odpověď – help.wedos.cz

Odesláno:   18.11.2020 15:50

Tito příjemci nebyli zastiženi:

‚WEDOS Internet, a.s.‘ dne 18.11.2020 15:50

Chyba serveru: 550 5.7.1 <milos.chlup@mchtech.cz>: Sender address rejected: mailbox disabled – DEBUG: dom mchtech.cz

Role: Zákazník
Změnil status na publikováno

Vážený zákazníku,

vaše e-mailové schránky

milos.chlup@mchtech.cz

byly zneužity k rozesílání spamu, někdo zřejmě získal do těchto schránek přístup. Z toho důvodu jsou nyní, všechny schránky na dané doméně, zablokovány pro odesílání e-mailů.

Útočník buď uhodl vaše hesla, nebo je získal jinak, například napadením nějakého z počítačů. Je nutno provést antivirovou kontrolu všech počítačů, ze kterých bylo do schránky přistupováno a změnit hesla.

Následně, pokud bude vše v pořádku, budou schránky odblokovány.

Prosím tedy o prověření situace, změnu hesel ke schránkám a následně nás informujte.

0

Změnili jsme přihlašovací hesla ke všem schránkám a přihlašovací heslo zákazníka.

Antivir bez chyby.

Můžete nás odblokovat?

Role: Zákazník
Změnil status na publikováno

Kategorie