Proč mi chodí výzva k úhradě, když máme zálohový účet?
Nevíte kde nastavit?
Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
FH140428 Vybral nejlepší odpověď 18. 7. 2019
1 Odpověď
Dobrý den,
ve výchozím stavu je u každé skupiny služeb nastaveno výzva s upomínkováním. Tím pádem i když máte zál. účet nastavený a na něm kredit, tak se vystaví výzva k platbě.
Pokud byste měl zájem o automatické prodlužování, tak je nutné upravit chování služeb před expirací v zákaznické administraci.
Pro globální nastavení stačí postupovat takto:
- Přihlašte se do zákaznického centra
- Zvolte záložku zákazník
- V levém menu klikněte na odkaz Nastavení expirace služeb
- Ve formuláři zvolte pro každý typ služby požadované chování a změny uložte
Kompletní návod i s dalšími možnostmi nastavení naleznete v naší znalostní bázi -> Nastavení expirace a prodlužování služeb
FH140428 Vybral nejlepší odpověď 18. 7. 2019