Proč nefungují e-mailové účty?

Vyřešeno621 zhlédnutíAutomatická migracemigrace migrace mailů migrace webu
0

Dobrý den, přesunul jsem doménu a webhosting od Webnodu k Vám a vytvořil si dva mailové účty. Bohužel ani jeden účet není funkční, nelze přijímat jakékoliv emaily, pouze odesílat z webmailu. V čem je problém? Jediný emailový účet, který jsem měl u webnodu, jsme migroval k vám, poté jsem ho na webnodu smazal, a i tak to nefunguje.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 30. 11. 2022
0
111.05K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

doménu ges24.cz musíte na webhosting nasměrovat. Doménu jste možná přeregistroval, ale DNS servery zůstaly původní. Pokud chcete, aby doména zcela směřovala na služby WEDOS (web + maily), doporučuji tento postup:

  1. Zkontrolovat DNS záznamy domény u WEDOS a zajistit, že obsahují vše, co Vaše doména k fungování potřebuje. V našich záznamech už je připravené směřování webu i e-mailů na webhosting zde.
  2. Změnit NSSET domény na WEDOS podle tohoto návodu. Propsání změny je postupné a trvá 6 – 48 hodin.

Chcete-li směřování webu urychlit, nastavte stejné DNS záznamy, jako jsou připravené v kroku 1, u současných DNS serverů.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 30. 11. 2022