Proč se mi nezobrazují doručené emaily v založené schránce

Vyřešeno106 zhlédnutíMailhosting
0

Dobrý den, u založeného emailu info@radekgabriel.cz nevidím doručené emaily, schránka je prázdná. Prakticky jsem nic nenastavoval, založen byl jako vždycky a nikdy jsem se s tím nesetkal. Ve F&Q jsem zkoušel zadat klíčový pojem ale bohužel jsem nenašel funkční řešení. Pokud na tento email odešlu zprávu, nepřijde mi žádné upozornění zpět že by zpráva nebyla doručena a i přesto je schránka prázdná. Odesílání zpráv funguje v pořádku, ty vidím jak v odeslaných, tak je přijímám na jiné schránce. Budu moc vděčný za pomoc. Moc děkuji

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 6. 2. 2024
0
4.04K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

doména nemá nastavené žádné MX záznamy. Požádejte správce DNS serverů aby Vám nastavil tyto MX záznamy:

Role: Podpora
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 6. 2. 2024
Prohlížíte 1 ze 1 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.