Prodloužení domény z přidaného účtu
Dobrý den,
snažím se prodloužit doménu, jež expiruje zítra, z účtu, který není vlastníkem této domény.
Když kliknu na „prodloužit“ ve správě domény, vidím tam část s „Již existuje nezaplacená výzva k platbě za prodloužení této domény,“ nicméně když kliknu na odkaz čísla výzvy k platbě, je mi řečeno, že záznam objednávky nebyl nalezen. Jak tedy mohu prodloužit tuto doménu?
Děkuji.
3 Answers
Dobrý den,
to bude tím, že abyste mohl spravovat platby za služby, musíte být oprávněným uživatelem i k fakturaci.
Z Vaší pozice tedy můžete:
- Požádat majitele zákaznického účtu, aby Vám poskytnul oprávnění i k fakturaci, nebo
- Změnit fakturační údaje a nechat si e-mail zaslat na vlastní adresu.
Pokud chcete nechat fakturační údaje původní, můžete svůj e-mail zadat do pole E-mail 2. Pozor, i při této změně systém stornuje současnou výzvu k platbě a vystaví novou s novými údaji! Když potom napíšete na podporu přes formulář a požádáte o zaslání faktury na Fakturační e-mail 2, kolegové by neměli mít problém Vám vyhovět. Pro urychlení komunikace nezapomeňte uvést název domény.
Děkuji za odpověď. Odeslal jsem kontaktní formulář, nicméně nejsem si jist, zdali někde mohu sledovat odpověď – či je to čistě e-mailová komunikace? Nadále, mohu očekávat zaslání faktury ještě dnes?