Prodloužení hostingu o více než rok?

128 zhlédnutíWebhostinghosting Prodloužení hostingu
0

Dobrý den.
Rád bych si prodloužil hosting o více než 1 rok za dosavadní cenu.
V administraci ale vidím pouze možnost objednat prodloužení bez zadání o jakou dobu chci prodloužit a tudíž to bude prodloužení asi jen o 1 rok.
Já bych si hosting rád předplatil na dalších 5 let za tuto cenu jaká teď je (před zvýšením).
Je tedy prosím možné hosting prodloužit o více než 1 rok?
Kolik je maximum?
Za odpověď děkuji

Role: Zákazník
PO173160 Odpověděl na otázku 8. 1. 2022
0
TJ285257 23.55K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

jedna z možností je nechat si vystavit prodloužení stávajícího webhostingu za původní cenu. To docílíte tak, že si v administraci Wedos, v detailu daného webhostingu, v levém sloupci Prodloužení a zde si vystavíte prodloužení na jeden rok dopředu.

Prodloužení se vystavuje na rok, vy toto prodloužení zaplatíte a můžete si objednat další prodloužení, zase o rok. Takto si webhosting můžete prodloužit a tedy zafixovat cenu až na 10 let. Toto zafixování ceny můžete provést do 10. 1. 2022.

Role: Podpora
TJ285257 Odpověděl na otázku 8. 1. 2022
0

Skvělé.
Děkuji za rychlou a jasnou odpověď.
Mám ještě jednu otázku,
Pokud si prodloužím hosting o 10 let, ale v průběhu roku budu migrovat na jinou doménu, lze nespotřebovanou předplacenou dobu služby přemístit na nový hosting?
Např hosting A.com prodloužím na 10 let.
Po roce založím web B.com s hostingem a ten zaplatím na 1 rok.
Následně chci premigrovat veškerý obsah z hostingu na A.com na B.com a ten A.com zrušit a období nespotřebovaných 9 let přesunout na B.com.
Je něco takového možné?

Role: Zákazník
TJ285257 Změnil status na publikováno 8. 1. 2022
0
TJ285257 23.55K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

spíše to můžete udělat tak, že si daný webhosting přejmenujete podle nové domény a nemusíte nic migrovat.

Role: Podpora
TJ285257 Odpověděl na otázku 8. 1. 2022
0

Ok
Nevěděl jsem, že je i taková možnost.
Děkuji
Ale šlo by to i tak, jak jsem popisoval prosím?

Role: Zákazník
TJ285257 Změnil status na publikováno 8. 1. 2022
0
TJ285257 23.55K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

bohužel ne.

Role: Podpora
TJ285257 Odpověděl na otázku 8. 1. 2022
0

Jak to že ne?
V minulosti mi bylo řečeno, že lze přesunout nevyužité období hostingu na jiný hosting.
Prosím zkusili byste to prověřit?
Za ochotu děkuji.

Role: Zákazník
TJ285257 publikoval nový komentář 8. 1. 2022

Dobrý den,

omlouvám se, máte pravdu, nevyužité období lze přesunout na jiné období. Moje chyba.

0

V pohodě.
Už jsem zvyklý na to, že mi podpora Wedos dává mylné informace a tedy vím, že se na jednu a tutéž věc musím ptát víc krát.
Ale jinak v pohodě.
Děkuji za váš čas a rychlé odpovědi apřeji vše dobré v novém roce.
Já si jdu namástrovat migraci 🙂

Role: Zákazník
PH86865 publikoval nový komentář 9. 1. 2022

Dobrý den,

rád bych z pozice vedoucího zákaznické podpory reagoval na Váš komentář. Zákaznická podpora je teoreticky zaškolována zhruba 120h. K tomu dostává ještě praktické úkoly (např. i instalaci webového serveru apod.). Poté ještě probíhá zaškolování na chatech (sledovací období je 3 měsíce).

Samotný závěrečný test má přes 200 otázek a běžně zabere i 5h práce protože nejde pouze o odpovědi ano či ne. Tento test musí být splněn na 90% jinak je opakován.

Informace které podpora musí kombinovat, když Vám odpovídá jsou z 5 obsáhlých zdrojů a některé si musí ověřovat i u jiných oddělení. Zároveň musí vyhodnocovat problémy v reálném čase a to s několika zákazníky najednou.

Převod období na jinou službu není oficiálně přislíbený postup, který bychom třeba slibovali v obchodních podmínkách. Děláme jej protože je to prostě fér.