Push notifikace – chyba při nastavování
Dobrý den,
chtěl jsem si nastavit ve svém účtu Push notifikace ve webové prohlížeči, ale i když jsem notifikace pro webovou adresu zákaznické administrace WEDOS povolil, zobrazuje se mně v administraci tato hláška: „Nastala chyba při ověřování stavu notifikací v prohlížeči.“
Jak by se to dalo prosím opravit?
Děkuji za odpověď.
Role: Zákazník
MB313456 Odpověděl na otázku 16. 4. 2024
2 Answers
Dobrý den,
Vaši chybu se mi bohužel nepodařilo replikovat, test aktivace i deaktivace notifikací proběhl bez problému. Můžete zkusit ještě:
- dočasně deaktivovat rozšíření prohlížeče,
- otestovat jiný prohlížeč,
- otestovat jiné zařízení,
- zjistit, jestli blokování nezpůsobuje nějaký bezpečnostní software mimo prohlížeč.
MB313456 Odpověděl na otázku 16. 4. 2024
Bohužel, podrobněji Vám poradit nedokážu. Zkuste hledat na Google název prohlížeče a termíny typu „PUSH notification token“.
MB313456 Odpověděl na otázku 16. 4. 2024