Push notifikace – chyba při nastavování

76 zhlédnutíZákaznická administracepush notifikace
0

Dobrý den,

chtěl jsem si nastavit ve svém účtu Push notifikace ve webové prohlížeči, ale i když jsem notifikace pro webovou adresu zákaznické administrace WEDOS povolil, zobrazuje se mně v administraci tato hláška: „Nastala chyba při ověřování stavu notifikací v prohlížeči.“

Jak by se to dalo prosím opravit?

Děkuji za odpověď.

Role: Zákazník
MB313456 Odpověděl na otázku 16. 4. 2024
0
92.25K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

Vaši chybu se mi bohužel nepodařilo replikovat, test aktivace i deaktivace notifikací proběhl bez problému. Můžete zkusit ještě:

  • dočasně deaktivovat rozšíření prohlížeče,
  • otestovat jiný prohlížeč,
  • otestovat jiné zařízení,
  • zjistit, jestli blokování nezpůsobuje nějaký bezpečnostní software mimo prohlížeč.
Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 16. 4. 2024
0
92.25K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Bohužel, podrobněji Vám poradit nedokážu. Zkuste hledat na Google název prohlížeče a termíny typu „PUSH notification token“.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 16. 4. 2024