Realtime ukládaní psaného textu – délka relace – odhlášení

0

Dobrý den, když píšu na helpdesk nějaký delší komentář (navíc ho píšu s přestávkami třeba víc než den) a vyprší mi relace přihlášení = po určitém období mě to z adminu odhásí, ztratím celý napsaný text? Nebo se ten text ukládá na nějakém Vašem pracovním cloudu tak jak ho realtime píšu, připadně v mé cache, nebo nevím kde ještě by mohl (google docs to třeba zvládá, ale google mě nikdy neodhlašuje).

Role: Zákazník
Odpověděl na otázku
0

Zdravím, nebylo by lepší psát si poznámky do nějakého souboru a ty pak předat podpoře? Helpdesk Wedosu není Google Docs. 🙂

Role: Zákazník+ Web: https://socl.cz Vizitka: Jsem s Wedosem už od roku 2011. :)
Odpověděl na otázku
0

To máte samozřejmě pravdu a taky to tak dělám (já si je dokonce píšu do toho Docs což je úplně skvělé protože nemusím ani ukládat), ale z hlediska Vašeho přístupu k zákazníkovi mi to přijde jen jako přesunutí problému na zákazníka. Co sice můžete a ukazujete tím svou sílu, ale taky tím ukazujete něco jiného.

Osobně nedokážu odhadnout jak je náročné implementovat průběžné ukládání psaného textu, ale pokud je to opravdu náročné, berte mojí připomínku jako bezpředmětnou. Já chápu, že máte jiné starosti a business je někde jinde.

Taky ale vím, že zákazník ocení každou vychytávku navíc i když Vás za ní na každém kroku nebude chválit.

Role: Zákazník
Změnil status na publikováno
1
21.45K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

help.wedos je vytvořené jako diskuzní fórum, kde se s real-time ukládáním textu příliš nepočítá (osobně ani žádné fórum, kde by se toto využívalo neznám), takže takovouto úpravu prozatím ani neplánujeme.

Role: Podpora Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
Odpověděl na otázku

Kategorie