rozšíření webhostingu o novou domenu

276 zhlédnutíDomény
0

Jsem majitele webhostingu propojeného se stránkami www.sitarandi.com , Rád bych objednal jinou nesouvisející domenu pro nové stránky (eshop). Musím koupit i další webhosting (doporučujete pouze využít alias?), stačí rozšířit současné služby webhostingu? Jakým způsobem?

Role: Zákazník
FM182728 Odpověděl na otázku 14. 11. 2022
0

Dobrý den, tady je vše na Vašem zvážení, zda chcete doménu přidat ke stávajícímu webhostingu nebo pořídíte nový.

Osobně bych pořídil nový webhosting v případě, že budete na obou webech provozovat náročné weby s vysokou návštěvností nebo když potřebujete pro e-maily odlišné schránky – tj. pokud trváte na tom že info@domena1.tld bude mít odlišnou schránku od info@domena2.tld.

Jak uvádíte, můžete využít alias a přidat doménu k současnému webhostingu. V takovém případě je potřeba počítat s tím, že parametry celého webhostingu se rozdělí mezi dva weby – 25 PHP vláken, 2 GB databází, v základní verzi 5 GB e-mailů. Tady můžete zauvažovat nad NoLimit Extra, který Vám navýší parametry základního NoLimit. >> srovnání verzí webhostingu Taktéž budete mít jen jednu schránku pro e-maily se stejným názvem před zavináčem – tj. veškeré e-maily z info@domena1.tld, najdete v jedné schránce společně s info@domena2.tld. Pokud by tohle byl jediný důvod, proč byste uvažoval nad dvěma webhostingy, můžete si jednu ze schránek přesměrovat na jinou e-mailovou adresu a budete mít v podstatě dvě nezávislé schránky.

Výhodou pro samostatné webhostingy je jejich oddělení, takže pokud by byl jeden z webů napaden, útočník zároveň s prvním webem nezíská přístup k druhému webu (samotřejmě záleží na tom, co by napadl. To že napadne jeden web automaticky neznamená, že má přístup ke všem webům na stejném hostingu).

Pokud si nejste jistý, osobně bych doménu přidal ke stávajícímu webhostingu a v případě že bych zjistil, že to webhosting nedává, zauvažoval bych nad NoLimit extra nebo samostatným webhostingem. Ale to je jen popis toho, jak bych postupoval já.

Role: Zákazník+ Web: https://kb.wedos.com/cs/ Vizitka: Pokud máte nějaký problém, prosím, popište co nejvíce podrobností. Na dotazy typu "nejde mi web, potřebuji ho spravit", se odpovídá velmi těžce - nikdo jiný netuší, jestli využíváte WordPress, Drupal, Joomlu, Prestashop, .., zda se jedná o čistou instalaci nebo nefunguje zaběhnutý web. V ideálním případě přiložte i adresu daného webu, aby se podpora a komunita mohly podívat na konkrétní problém a nemusely si ho představovat. Doporučuji se také podívat na https://kb.wedos.com/cs/ , kde najdete spoustu užitečných rad na vyřešení vašich problémů s webem :)
FM182728 Odpověděl na otázku 14. 11. 2022