Schránky na doménách

Vyřešeno249 zhlédnutíDomény
0

Dobrý den, bude mi expirovat doména www.opcijainternet.hr, která se nebude prodlužovat. Měl jsem na ní emailovou schránku, kterou jsem smazal. Ok. Ale měl jsem stejnou schránku martin.drab@opcijainternet.eu na doméně, která je ještě do prosince platná. Tato schránka se také smazala. Myslel jsem, že když mám hromadný hosting, budou mi emailu na tuto adresu chodit do nějakého „admin“ koše a v outlocku se načtou, když tam mám třeba na stejném hostingu emaily na dalších doménách. Ale tak tomu není. Poradíte prosím?

Hezký den

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
Vybral nejlepší odpověď
0

No to je právě zajímavé, posílám email ze schránky martin@internetoglasi.hr na obě předešlé adresy na obou doménách a email do Outlocku ani nepřišel, ani se nevrátil. A teď mi ještě do Outlocku přestaly chodit i emaily na internetoglasi.hr (ale na mobil chodí), takže asi bude tedy problém v Outlocku?

Role: Zákazník
Vybral nejlepší odpověď

zkontrolujte prosím smtp, imap a pop3 servery, které najdete v detailu webhostingu, v klientské administraci zde https://client.wedos.com/webhosting/
Zkontrolujte také porty:

Kombinace portů a zabezpečení :

IMAP – 993/SSL
POP3 – 995/SSL
SMTP – 465/SSL

nebo

IMAP – 143/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 587/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 25 STARTTLS

Zkuste toto nastavení odebrat a znovu přidat.

0
18.99K - WEDOS Internet, a.s. 1 Komentář

Dobrý den,

Schránky tvoříte pouze pod hlavní doménou, ovšem automaticky se vytvoří schránky i pro všechny aliasy, protože mají společný prostor a heslo.

Což znamená test@hlavní-doména = test@alias-doména

Resp. stejná schránka je pod 2 názvy.

Tedy pokud jste smazal schránku martin.drab, tak jste ji smazal jak pro hlavní doménu, tak i pro alias.

Role: Podpora
publikoval nový komentář

Pokud chcete, aby e-maily odeslány pro neznámé příjemce byly přeposílány někam , můžete si nastavit tzv. Doménový koš viz https://kb.wedos.com/cs/webhosting/administrace-webhosting/e-maily-administrace/

0

Děkuji pěkně. V tom případě by ale příchozí emaily na doménu www.opcijainternet.eu měly „někam chodit“ a mělo by být jedno, jestli přijdou na jméno nebo na info….

Role: Zákazník
publikoval nový komentář

To není tak jednoznačné, emaily se mohou a nejspíše i vrátily jako nedoručitelné.

0

Není problém v odesílání, email se mi odešle, dostanu blahopřání ke zkušebnímu emailu, ale ten nedostanu. Takže budu muset přenastavit spíše IMAP u příchozí pošty…

Role: Zákazník
Změnil status na publikováno

Categories