Selhávání procesu objednávky

78 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

v tomto týdnu, po DDoS útocích, které předpokládám už přestaly, se v našem e-shopu velmi často stává, že se proces odeslání objednávky „zadrhne“ – zákazníkovi zústane bílá obrazovka, neodejde potvrzovací e-mail ani SMS a v našem systému Prestashop 1.7.6. zůstane objednávka zapsaná, ale bez přiřazeného stavu přijata, čeká se na platbu, zaplacena kartou … V posledních 2-3 dnech se to stává cca u 20% objednávek. Pokud nereagujeme okamžitě a nepotvrdíme objednávku zákazníkům, tak objednají stejné zboží u konkurence, protože mají za to, že naše stránky nefungují! Můžete prosím prověřit funkci serveru W58, nebo mi poradit kde hledat chybu? Za posledních 30 snů jsme žádné programátorské úpravy webu nedělali, neaktualizovali … problém se začal vyskytovat po útocích na vaše servery.

Role: Zákazník
Odpověděl na otázku
0
10.47K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

jaké domény se to prosím týká?

Role: Podpora
Odpověděl na otázku
0

honzino.cz a honzino.sk

Role: Zákazník
Změnil status na publikováno
0

Právě teď nefunguje můj e-shop vůbec. Zobrazuje se chyba:
Not Found on Accelerator

Description: Your request on the specified host was not found. Check the location and try again.

Role: Zákazník
Změnil status na publikováno
0
10.47K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

omlouváme se, jednalo se o krátkodobý výpadek v řádech minut, již je vše v pořádku.

Role: Podpora
Odpověděl na otázku
0

A můj původní dotaz jste prověřili? Ten trvá již několik dnů …

Role: Zákazník
Změnil status na publikováno
0
10.47K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

aktivujte si logy (na 24hodin zdarma), nechte je běžet pár hodin a pak se podívejte, zda se v nich objeví případná chyba.

Role: Podpora
Odpověděl na otázku

Kategorie