Server, ke kterému jste připojeni, používá certifikát zabezpečení, který nelze ověřit

Vyřešeno6.06K zhlédnutíZákaznická administrace
0

Dobrý den,

při každém zapnutí outlooku se zobrazuje hláška: „Server, ke kterému jste připojeni, používá certifikát zabezpečení, který nelze ověřit. Cílový certifikát je nesprávný. Chcete nadále tento server používat?“.

Je způsob jak se jí zbavit? Email je nakonfigurován přesně dle návodu. Zkoušel jsem zobrazit a nainstalovat certifikát (automaticky i mezi důvěryhodné). Pošta chodí tam i zpět v pořádku, jen to majitele emailu otravuje a rád by se toho zbavil.

Děkuji za odpověď.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
admin Změnil status na publikováno 27. 9. 2019
0
RM130195 43.21K - WEDOS Internet, a.s. 4 Comments

Dobrý den,

jakou adresu poštovních serverů používáte? Každý webhosting má přidělené své adresy ve tvaru:

smtp-xxxxxx.mxx.wedos.net
imap-xxxxxx.mxx.wedos.net

Najdete je v detailu webhostingu nebo v e-mailu o zřízení. Pro tyto adresy je certifikát platný. Pokud používáte jiné adresy (např. imap.domena.tld), budou vám fungovat také, ale bez platného certifikátu.

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer (WEDOS WebSite, WEDOS OnLine).
MV270050 publikoval nový komentář 30. 6. 2020

Ahoj, mám ten samý problém. Můžete mi prosím poradit jak ho vyřešit? Ta samá hláška mi vyskočí pro jistotu dvakrát, vždy když zapnu outlook. díky moc.
adresy:
IMAP(S) imap-78641.m41.wedos.net
POP3(S) pop-78641.m41.wedos.net

SMTP(S) smtp-78641.m41.wedos.net

Dobrý den,
mám ten stejný problém. Identitu serveru nelze ověřit: Identita certifikátu „imap.finopreal.cz“ nelze ověřit

Dobrý den,
včera proběhla výměna certifikátu na mailserveru, to je standardní proces před expirací toho původního. Zkuste jen mailového klienta restartovat, ať má možnost si načíst nový certifikát. Tedy pokud máte zadaný smtp ve formátu imap.vasedomena.cz, tak pro tuto doménu není platný certifikát. Musíte mít nastaven certifikát z detailu webhostingu zde https://client.wedos.com/webhosting/

0

Vyřešeno, děkuji.

Role: Zákazník
RM130195 publikoval nový komentář 7. 1. 2020

Ahoj, mám ten samý problém. Můžete mi prosím poradit jak ho vyřešit? ta samá hláška mi vyskočí pro jistotu dvakrát, vždy když zapnu outlook. díky moc.

Také by mě zajímalo, jak bylo vyřešeno. Někteří zaměstnanci mají v práci tento problém.