smtp přenos..

Vyřešeno345 zhlédnutíWebhostingSMTP nefunkční
0

Dobrý den, historicky jsem měl nastaveno smtp komunikaci pro různé domény. zde příklad ,teď dělám po delší době novou, a v záznamu u hostingu je pod smtp nějaký nesmysl, resp, to co je tam teď, nemám v gmailu a funguje mi příchozí i odchozí pošta. resp, dříve to dle screenshotů vypadá takto.. teď mi prostě pro artaris.cz / ***@artaris.cz na gmail pres smtp nefunguje prichozi posta, odchozi funguje, muzete prosim poradit, jak spravne na to? moc dekuji. M.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 26. 4. 2023
0
93.00K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

servery smtp-XXXXXX.mXX.wedos.net jsou staré a postupně je vyřazujeme z provozu. Adresy v administraci (vlevo) jsou aktuální, s nimi by tedy jak příchozí, tak odchozí pošta měla fungovat.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 26. 4. 2023
0

Dobrý den, ale právě že nefunguje, proto jsem se začal pídit, jak to mám u těch jiných adres nastaveno.. ten

wes1-smtp.wedos.net

nám nově pro příchozí poštu nefunguje, odchozí funguje.

Co s tím prosím?

A u těch starých, kdy se budou měnit? nerad bych, když se koukám jen do jednoho mailu kde to mám takto nastaveno na asi 13 firemních mailů, tak aby mi nějaké zprávy nechodili. Moc děkuji za informaci co s tím mám případně dělat.

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 11. 4. 2023
0
93.00K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Staré servery dobíhají už více než 2 roky, takže rozhodně doporučuji je aktualizovat na nové.

wes1-smtp.wedos.net je server pro odesílání pošty přes smtp, pro příjem pošty nastavte wes1-imap.wedos.net.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 11. 4. 2023
0

Dobrý den, chápu, ale na gmailu se ptají pouze na smtp údaje, nikoli na imap. Kde bych to měl přesně nastavit?

Potřebuji i odesílat, i přijímat. Až to budu chápat, změním to i na ostatních mailech (které mám u vás) na ty nové záznamy, ale bohužel nevím, kam je vepsat. Moc děkuji za pomoc. V nápovědě jsem toto nenašel. Ani na gmail support, ani na wedos – znalecká báze. Všude se píše, že by mělo stačit imap povolit, a nastavit smtp. Což takto mám i historicky a tam to funguje, a teď toto nefunguje. Rád to změním, ale nevím jak, resp kde.. Děkuji.

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 11. 4. 2023
0
93.00K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

mělo by jít konkrétně o nastavení importu zpráv přes POP3. Zkuste postupovat podle tohoto návodu Google.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 11. 4. 2023