SMTP server v zařízení OKI MC36dnw

Vyřešeno814 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

k našemu webhostingu je adresa smtp serveru smtp-*****.m**.we***.n**. Do zařízení OKI MC363dnw pro odesílání skenovaných zpráv přímo do pošty zadávám uvedenou adresu, zařízení mi nabízí ověřování pouze STARTTLS  nebo SMTPS, zadám port 465 nebo 587 (vyzkoušeno pro obě varianty ověřování), uživatele i heslo zadám existující poštovní schránku + příslušné heslo k ní (samostatná schránka zařízení), vždy se mi vrátí chybová zpráva „Can not communicate with SMTP Server. Recheck the SMTP Server Name.“. Můžete prosím poradit?

Děkuji

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 12. 1. 2021
0
49.62K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

pokud se to se stejným nastavením (zabezpečení a port) daří na jiných zařízeních v síti, tak bude problém někde v síti nebo je na vině zařízení samotné. Zkoušíte tedy 587 a STARTTLS popř. 465 a SSL/SMTPS?

Role: Podpora
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 12. 1. 2021
0
55.30K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

přes webmail se přihlásíte?

Zkuste to samé nastavení použít u nějakého pošt. klienta, zda bude funkční (nebo na jiném zařízení)

Role: Podpora Vizitka: CMS specialista
MV270050 Odpověděl na otázku 11. 12. 2020
0

Dobrý den,

ano na webmail se se stejnými přihlašovacími údaji přihlásím. Nastavení jsem zkoušel pro jiné uživatele, kteří fungují i např pod Thunderbirdem. Bohužel s nastavením, které jsem Vám popisoval uživatel, heslo, adresa SMTP serveru, portb, způsob ověření to pořád vrací stejnou chybovou hlášku. Pokud provedu ping na uvedený smtp server ze svého PC, není problém, odezva je poměrně rychlá.

Role: Zákazník
PK265670 Změnil status na publikováno 14. 12. 2020