Spam email

101 zhlédnutíZákaznická administrace
0

Dobrý den,

u emailové adresy martina@martinasagency.com mi často padají emaily do spamu. A to i opakovaně, po zadání, že se nejedná o spam. Při kontrole se zdá vše z naší strany v pořádku. Bylo mi doporučeno, ať se zeptám na překontrolování SPF záznamů a DKIM záznamů. Případně, zda mi můžete zjistit, kde může být problém?

Děkuji H

Role: Zákazník
Odpověděl na otázku
0

Dobrý den,

myslíte e-maily, které do tého schránky dorazí, tak padají do SPAMu nebo e-maily, které z této adresy posíláte do světa, padají jiným do SPAMu?

Role: Zákazník+ Web: https://socl.cz Vizitka: Jsem s Wedosem už od roku 2011. :)
publikoval nový komentář

Dobrý den,

mám na mysli mé emaily padají do spamu. Zkoušela jsem si poslat několik emailů na mnou jinou adresu a vždy jsem email našla ve spamu. Po označení „není spam“ opět email padl do spamu.

Tak pokud to jsou e-maily, které z této adresy posíláte jinam a tam padnou do spamu, tak jak psal pán výše – mohlo by pomoci SPF. Ale to vidím, že máte nastaveno, viz https://mxtoolbox.com/SuperTool.aspx?action=spfmartinasagency.com&run=toolpage

V tom případě se zkuste zaměřit přímo na konkrétní znění e-mailu a takový, co vám padne do spamu, zkuste poslat na adresu na webu https://www.mail-tester.com – ukáže vám (score), co je z pohledu spamu a použitelnosti špatně a poradí, co by se mohlo zlepšit.

Prohlížíte 1 ze 2 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.

Kategorie