Spatna platba plus zmena hostingu

Vyřešeno103 zhlédnutíWebhosting
0

Dobry den,

minuly tyden jsem zaplatil za hosting jinjaritual.com, ktery ale klient uz chtel zrusit, protoze ted vyuziva shopify hosting, ale rad by ponechal email, nevim jestli to jde jeste vratit, a zmenit podminky hostingu, aby se nemuselo platit tolik,

dekuji moc,

s pranim pekneho dne,

VB

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 3. 2. 2025
1
129.62K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

doporučuji přejít z webhostingu na mailhosting podle tohoto návodu, ale s těmito výjimkami.

  • Nový Mailhosting objednejte, ale neplaťte.
  • Při výpovědi Webhostingu požádejte o využití zbývajících prostředků k uhrazení nové objednávky Mailhostingu (uveďte číslo objednávky) a případně prodloužení té služby.

Ohledně dalšího postupu se s Vámi spojí pracovník fakturačního oddělení, zpravidla do 1 pracovního dne.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 3. 2. 2025