špatné telefonní číslo
Dobrý den,
přišel mi mail na potvrzení kontaktů, když jsem je chtěl potvrdit, tak mi přišel mail s instrukcemi o PIN 1-3 s tím, že PIN 2 byl zaslán na tel.číslo, které již několik let je zrušené a v účtu mám jej také dávno změněný na mobilní číslo. Z tohoto důvodu nemohu tento proces dokončit a ani nevím, jak tento údaj opravit, když jej v nastavení nikde nevidím.
Gelnar
2 Answers
Dobrý den,
v tomto případě musíte změnit údaje v kontaktu doménu. Problém je, že i tam je třeba telefonní ověření. Čeká Vás tedy bohužel ta delší cesta. Přepis na základě úředně ověřeného podpisu Vás – vlastníka. (případně jednatele společnosti).
Bohužel taková jsou pravidla NIC.cz a WEDOS ani nikdo jiný s tím nic nezmůže. Pro více detailů doporučuji kontaktovat je na livechatu přímo na webu https://nic.cz
Dobrý den,
ID kontaktu majitele domény upravíte podle návodu zde:
https://kb.wedos.com/cs/domeny/editace-kontaktu-domeny/
Konkrétně u Vašeho ID kontaktu provedete změnu zde: