Špatně zapsaný VS do platby
Dobrý den,
provedla jsem dnes platbu pro úhradu výzvy k platbně XXXXXXXX za úhradu domény klicekdobrovice.cz.
Bohužel při zadání platby my vypadlo jedno číslo. Platba byla provedena pod číslem XXXXXXXY.
Chybu jsem objevila při kontrole úhrady plateb za služby.
Okamžite jsem provedla platbu pod správným číslem.
Mohu vás proto požáda o vrácení částky, které vám přišla 2x?
Děkuji.
Martina Tichá
Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MV270050 Vybral nejlepší odpověď 15. 6. 2022
1 Odpověď
Dobrý den,
objevíte-li nesrovnalost s platbou za službu, ozvěte se nám přes kontaktní formulář. Pro dohledání platby uveďte:
- číslo placené objednávky
- datum a čas odeslání platby
- číslo účtu odesílatele
- číslo účtu příjemce
- použitý variabilní symbol
Dále uveďte požadavek, jak s dohledanou platbou naložit.
Zprávy zpracovává fakturační oddělení, obvykle v rámci 1-3 pracovních dní.
MV270050 Vybral nejlepší odpověď 15. 6. 2022