SPF záznam – pomoc?

Vyřešeno555 zhlédnutíDNS
0

Dobrý den, napsali mi z podpory e-shop-rychle, že musím nastavit následující:

Pro odstranění tohoto problému u správce DNS záznamů domény madebygab.cz doporučuji, abyste nastavili tento SPF záznam pro naše e-mailové servery: v=spf1 a mx include:_spf.eshop-rychle.cz ~all

Více informací o SPF záznamu případně naleznete zde: https://helpdesk.eshop-rychle.cz/docs/e-maily/nastaveni-spf-zaznamu/

Zároveň doporučuji na doméně nastavit také tento DKIM klíč, který se používá k podepisování odeslaných e-mailů:
DKIM
mail._domainkey TXT „v=DKIM1; p=MIGfMA0GCSqGSIb3DQEBAQUAA4GNADCBiQKBgQDMOIgi653v+l9eg7Ts6qnbiLRSAzpkFt3y712PoMCVVBvlKWYR3Ez6OqRpa303AvY8bD7MTGWYbIVAf4BY3S0zP4bhEi6CxItxylSBmsH6eF1miipHhWOkSAFingq/BlAJnRqCfy/xgvBjGJxnQCifkooDJ8q6Xmhwk9tdskV+dwIDAQAB“

moc prosím jak? Nebo můžete mi to nastavit? Moc Vám děkuji

Valentová

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 11. 7. 2023
0
3.23K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

propsání DNS záznamů obvykle trvá 60 minut. Poté by Vám emaily měly fungovat.

Role: Podpora
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 11. 7. 2023
0
12.83K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 1 Komentář

Dobrý den,

Jak nastavit SPF záznam u domény je popsáno v návodu zde, jen vyplníte do pole data hodnotu co máte od e-shop-rychle.

DKIM záznam pak nastavíte stejným způsobem, jen vyplníte hodnoty takto:

Název: mail._domainkey
TTL: 300
Typ: TXT
Data: v=DKIM1; p=MIGfMA0GCSqGSIb3DQEBAQUAA4GNADCBiQKBgQDMOIgi653v+l9eg7Ts6qnbiLRSAzpkFt3y712PoMCVVBvlKWYR3Ez6OqRpa303AvY8bD7MTGWYbIVAf4BY3S0zP4bhEi6CxItxylSBmsH6eF1miipHhWOkSAFingq/BlAJnRqCfy/xgvBjGJxnQCifkooDJ8q6Xmhwk9tdskV+dwIDAQAB

Role: Podpora
GV251404 publikoval nový komentář 23. 6. 2023
0

Děkuji Vám. Jen mám tedy vytvořit nový nebo upravit některý z těch, co už tam jsou? Děkuji Vám

Role: Zákazník
VŠ337642 Změnil status na publikováno 23. 6. 2023
0
3.23K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

starý SPF záznam je třeba v tomto případě nahradit tím novým. DKIM zatím u domény nastavený není, můžete ho tedy vložit jako nový záznam.

Role: Podpora
VŠ337642 Odpověděl na otázku 23. 6. 2023
0

prosím Vás a který z těch všech mám změnit?

Ten jak začíná key 1 nebo key 2 ? Nebo který z nich?

Moc děkuji

Role: Zákazník
TP325954 Změnil status na publikováno 24. 6. 2023
0
8.89K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

DKIM1 a DKIM2 směřující na WEDOS můžete odebrat, jelikož není možné editovat název uloženého záznamu. Poté vytvoříte nový záznam s názvem: mail._domainkey a další hodnoty vyplníte tak, jak psal kolega výše.

Role: Podpora Vizitka: Pracovník zákaznické podpory
TP325954 Odpověděl na otázku 24. 6. 2023
0

Děkuji Vám. Už jsem to udělala a dala aplikovat změny a pak jsem z e-shop-rychle poslala klientovi email a opět se mi vrátil jako nedoručený, klient má gmail

Nebo je možné, že se musí na propsání změny počkat delší dobu než pár minut?

Děkuji

Role: Zákazník
VŠ337642 Změnil status na publikováno 24. 6. 2023