Spojení bylo přerušeno

Vyřešeno1.32K zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

mám na webu pomnenkovasvaca.cz u vás webhosting No-limit. Web je tvořen na Wordpresu s Divi Theme.

Od jisté doby se mi děje to, že mi vypadne spojení se serverem a musím počkat cca 30-60min, než zase mohu pracovat.

Zkoušel jsem web spustit lokálně u sebe a tam problém nemám.

Je možné, že je to webhostingem No-limit ? Mohlo by pomoct No-limit Extra s vyšší PHP pamětí a velikostí databáze ?

Pokud ano, bylo by možné na zkoušku to na pár dní aktivovat, abych to otestoval a pak bychom na vyšší webhosting přešli ?

děkuji za odpověď

OZ

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 17. 1. 2023
0
93.47K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

děkuji za doplňující informace. Požádám o kontrolu kolegy z CMS oddělení. Zřiďte prosím dočasný FTP přístup pro podporu podle tohoto návodu. Kolegové jsou nyní poměrně vytíženi, takže prosím nastavte aspoň 2-3 dny.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 19. 12. 2022
0

Dobrý den,

děkuji za analýzu, dočasný FTP přístup jsem zřídil.

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 20. 12. 2022
0

Dobrý den,

vyšli aktualizace na woocommerce a divi theme. Aktualizoval jsem db a všechno ostatní a problém se zdá být vyřešen.

Kdyby jste přeci jenom objevili kde byl problém, budu rád, pomohlo by mi to s ev. optimalizací.

Ještě dnes dopoledne jsem měl přerušení spojení.

dekuji

Role: Zákazník
MB313456 publikoval nový komentář 20. 12. 2022
0

Dobrý den,

tak jestli mohu poprosit o analyzu, problem se mi opakuje, asi jsem se unahlil s tvrzenim, ze je vše po aktualiyaci v pořádku.

děkuju moc

Role: Zákazník
MV270050 Změnil status na publikováno 21. 12. 2022
0

Nyní jsem nad jednou stránkou pracoval od 04:30 do 05:30 a vše bylo bez problémů a zhruba po hodině práce se mi začíná objevovat problém s přerušením spojení.

Včera jsme na zkoušku na 24 hod. aktivovali balíček Extra a i s tímto balíčkem se problém vyskytuje.

děkuji

Role: Zákazník
TJ285257 Změnil status na publikováno 22. 12. 2022
0

Nyní v 5:53-5:54 znovu problém s přerušením spojení.

Role: Zákazník
TJ285257 Změnil status na publikováno 22. 12. 2022
0

Je ale pravda, že po té aktualizaci a přechodu na balíčk Extra, se doba přrušení spojení zkrátila z cca 15-30min na cca 5min

Role: Zákazník
TJ285257 Změnil status na publikováno 22. 12. 2022