Stále nezaplacena domena

Vyřešeno386 zhlédnutíDomény
0

Dobrý den, už je to přibližně 14 dní, co se stále ukazuje na mém profilu, že doména kterou jsem zaplatila čeká na zaplacení, ačkoliv jsem ji již dávno zaplatila. Nedávno jsem Vás kontaktovala ohledně tohoto problému a bylo mě řečeno, že stačí zaslat 0,01 na stejný bankovní účet a že to bude již v pořádku. Už jsou to 2 dny a stále nic. Mohli by jste se na to podívat, v čem je doopravdy problém? Už na to celkem hodně spěchám

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 20. 1. 2023
0
95.78K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

systém doplatek nezaregistroval. 2 dny po odeslání by mělo být dost času i pro běžný bankovní převod, půjde tedy pravděpodobně o chybu spárování platby v systému.

Kontaktujte nás přes formulář s žádostí o prověření platby. Uveďte:

– číslo placené objednávky
– doposlaná částka
– datum a čas odeslání dodatečné platby
– číslo účtu odesílatele
– číslo účtu příjemce
– použitý variabilní symbol

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 20. 1. 2023