Stará doména nezobrazuje obsah webu, na který je přesměrována
Zdravím,
narazil jsem na problém u webu moje-krabicky.cz. Přecházíme ze starého webu na doméně mojekrabicky.cz na web nový na doméně moje-krabicky.cz (přidána pomlčka). K nové doméně s pomlčkou jsem zakoupil webhosting, vystavěl tam web, spustil HTTPS apod. – klasický postup, kde se nevyskytl žádný problém.
Poté jsem však přistoupil k dalšímu kroku – doménu mojekrabicky.cz jsem v zákaznické administraci přesměroval na doménu moje-krabicky.cz. Tj. chci, aby se pod oběma doménami zobrazoval jeden web – ten nový. Mně funguje vše naprosto v pořádku, přesměrování proběhne rychle a bez problémů. Avšak u lidí, kteří dříve web používali na staré doméně, k přesměrování nedojde a web vypíše hlášku „Connection timed out“. Na internetu jsem se dočetl, že se jedná o častý problém u prohlížeče Google Chrome a dále doporučují promazat údaje o prohlížení apod. Problém se však neděje pouze u Google Chrome, ale i např. u Internet Explorer a dalších prohlížečů.
Očividně se lidem, kteří web využívali v minulosti, přesměrování nenačte. Mně a dalším lidem, kteří web v minulosti nepoužívali, se web načte bez větších problémů.
Ještě je důležité zmínit, že u lidí, kterým to nefunguje, se jedná pouze o přesměrování z mojekrabicky.cz na moje-krabicky.cz. Pokud ti lidé napíší moje-krabicky.cz, tak se jim nový web zobrazí v pořádku.
Mohl bych poprosit o radu, jak toto vyřešit?
Díky moc!
3 Answers
Problém vyřešen.
Nakonec mi pomohl návod https://kb.wedos.com/cs/webhosting/htaccess/htaccess-mod-rewrite-hezke-url-presmerovani
Díky moc všem za pomoc! 🙂
Dobrý den,
doména zatím přesměrovaná není. Jakým způsobem to máte nastavené? Přesměrování lze nastavit podle návodu: https://kb.wedos.com/cs/domeny/administrace-domeny/presmerovani-domeny/
V současné chvíli je přesměrování vypnuté, aby fungoval ještě starý web a nepřicházeli jsme tak o zákazníky. (Většina z nich jsou právě ti, kteří web používali již v minulosti a přesměrování jim nešlo) Tj. jediná možnost toto testovat je v pozdních večerních hodinách, kdy na webu není tolik zákazníků.


Oba weby jsou tvořené na WordPressu. Pokud by byl problém u cache zákazníků, jak by se to dalo vyřešit? Je pro nás asi nemožné všechny obepisovat s prosbou, aby si vymazaly cache apod. Jak by se dalo přesměrování nastavit ve zdrojovém kódu či vynutit přesměrování? Díky moc

Dobrý den,
cache má jen určitou krátkou platnost, obvykle to do druhého dne bude v pořádku. Samozřejmě nezapomeňte promazat cache na straně WordPressu.
Dobrý den,
v takovém případě se může jednat o problém cache u zákazníků. Teoreticky je možné přesměrování nastavit i přímo do zdrojového kódu a případně to přesměrování vynutit. Jak přesně jsou weby tvořené? Přes WordPress?