Staré emaily se automaticky mažou

Vyřešeno746 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

máme problémy s emailovou schránkou obec@o*e*d*o*h*.cz. Maximální počet emailů, které nám schránka zobrazuje je 32. Vždy když dojde nový email, tak je nejstarší automaticky smazán.

Hledal jsem v nastavení hostingu i nastavení emailu WEDOS Webmail, ale nic jsem nenašel, proč by se toto mělo dít.

Mohu požádat o nějakou radu?

Děkuji.

Michal J.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
Vybral nejlepší odpověď
0
KB218908 5.95K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

problémů může být hned několik.

Tím prvním může být to, že má na daný email přístup více lidí, pomocí poštovního klienta a ti si mohou poštu stahovat k sobě pomocí POP3 nebo špatného nastavení klienta, doporučujeme v tomto případě přejít na IMAP a nastavení poštovních klientů zkontrolovat.

Další může být právě zmiňovaný poštovní klient, který může mít nastaveno automatické mazání pošty, více o této problematice se dočtete zde.

A v neposlední řádě, máte skutečně pouze 32 emailů, nemáte nějakou formu stránkování, že by jste viděl pouze jednu stránku emailů ?

V případě, že používáte vlastní poštovní klient, poštu na https://webmail.wedos.net/ naleznete ?

Role: Podpora Web: https://blog.wedos.cz/wedos-ziskal-akreditaci-icann-pro-registraci-domen-a-hodlame-ji-vyuzit-naplno Vizitka: Programátor | Získali jsme akreditaci ICANN ...
Vybral nejlepší odpověď
0
PK265670 32.76K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

používáte nějakého e-mailového klienta pro přístup ke schránce?

Mohlo by se tedy jednat o nastavení e-malového klienta popř. jeho chybu.

Role: Podpora
Změnil status na publikováno
0

Dobrý den,

používáme mailového klienta na adrese https://webmail.wedos.net/.

Stánkování je opravdu neaktivní a zobrazuje se pouze 32 emailů

Role: Zákazník
publikoval nový komentář

Jiného emailové klienta tedy nepoužíváte? Všechny emaily vybíráte pouze a jen ve webmailu?

0

Dobrý den,

tak jsem znova kontaktoval osobu, která email používá a opět se zeptal, zda používají https://webmail.wedos.net/, ze kterého mi poslala printscreen a že prý ne, že používají Thunderbird ….. hlavně že jsem se na to ptal speciálně aspoň 2x.

No, takže celé toho vlákno bylo vlastně zbytečné, protože to bylo v nastavení Thunderbirda, mazání emailů starších 14ti dnů.

Tak se omlouvám a děkuji za pomoc.

Michal J.

Role: Zákazník
publikoval nový komentář

Dobrý den,

jsem rád, že se situace vyjasnila. Otázku tedy uzavírám jako vyřešenou.

Kategorie